sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Äitienpäivä.

Yllätys, yllätys äitienpäivänä olen siis tietysti mamilla kirjoittelemassa. Perinnetä ylläpitäen tulin sunnuntaiksi tänne mammalle lahjojen kera. Ostin sille sellasen ihanan pentikin kynttiläjutun, suklaarasian, kortin ja tosi ison istutettavan ruusun. Äippä oli mielessään.

Viikonlopun mä olen ollut melkein selvinpäin ja torstaikännien morkkiksesta ollaan selvitty. Itseasiassa mä ajattelin, että J on mulle tosi vihanen, mut se toikin mulle illalla täydellisten naisten 5 tuotantokauden, uuden ripsarin ja kukkia. Se sano, että olin niin surullisen olonen, joten se halusi piristää.

Mä en ole käynyt perjantaista asti vaa`alla. En oo mitenkään mielettömästi syönytkään, mutta päätin vaan, et nyt antaa olla. Oon oikeestaan tosi ylpee itsestäni, että pystyn olemaan jopa 2 päivää ilman puntaria. Huomenna nähdään sitten kuinka on käynyt. Mullahan on ma-ke töitä ja oon tosi ilonen siitä. Jotain sisältöä munkin elämään.

Toi mallijutska näyttikin kiinnostavan teitä enemmän kuin mä luulin, joten kerron nyt vielä siitä näin pikaisesti. Oltiin siis terassilla ja joku kuvaaja tuli kysymään mua kuvauksiin kesäksi, jotka tehtäis jossain luonnossa tms. Mä sanoin, että katotaan ja annoin mun numeron sille. Mun laihdutuksen syynä ei oo ikinä ollut se, että mä haluaisin malliksi, eikä se oo koskaan ollut mulle mikään haave. Kerron sitten lähempänä, että aionko mä edes mennä koko kuvauksiin.

Hyvät äitienpäivät kaikille. Olkaa kilttejä mameille!!!

<3Mandy

4 kommenttia:

  1. toivottavasti menet sinne ;)
    toi olis kyllä multakin iso saavutus, jos pystyisin olemaan edes yhden aamun sitä pirun vaakaa...
    haleja<3

    VastaaPoista
  2. oot tosi laiha :ooo kauan oot harrastanu tätä syömishehehhe juttuu ? :o oot oikeesti tosi laiha! ja ihana blogi muutes<3

    VastaaPoista
  3. Mä oon ylpee susta :) Ehdottaisin, että jatkaisit samaan malliin :D ainakin ottaisit jotain pieniä askeleita tonne terveempään suuntaan. Mä voin vannoa, että voit paremmin kun syöt vähän enemmän :)) Toivoisin, että sulta löytyy voimia päästä eroon sh:sta <3

    VastaaPoista
  4. Heh, joo, juttu vaan rupee aina välillä soljuun vähän kummallisiin aikoihin :D Jos jaksaisin avata konetta sillon kun kärsin unettomuudesta, eli vähän joka väliin, niin postauksia tulis 2-4 yöllä ihan solkenaan :DDD mut en jaksa kun tää avaa sen verran hitaasti ;>

    Toi mallijuttu on kyl aika upee, siis jossain tämmösessä peräkylässä kuin Suomi sut huomataan, hienoo! ^^

    VastaaPoista