perjantai 7. toukokuuta 2010

Hangover.



Eilinen ei tosiaan menny suunnitelmien mukaan ja nyt vituttaa. Mä vedin ihan hirveät perseet ja lopputulos on tässä; Oon ihan super mustelmilla, sattuu joka paikkaan, unohdin syödä, mul on hirveä darra ja vituttaa. Mä en tosiaan siis tehnyt mitään variaatioita liikunnan suhteen ja tänkin päivän joudun nähtävästi skippaamaan. LOSER!!!
No paino oli tippunut, mikä mua ei taas tällä hetkellä vittuakaan kiinnosta.... Silti..


paino:44,8kg

Mulla ei tosiaakaan oo mitään muuta. Aion olla viikonlopun selvinpäin.

<3Mandy

Ps. Mua pyydettiin eilen malliksi. (ennen kun olin perseet, heh)

5 kommenttia:

  1. Oi, minne sua pyydettiin malliksi?

    VastaaPoista
  2. ooh, ainakin siitä saa rahaa :D mä oon kans ollu mallina ja sain siitä 100 euroa per kuva.
    mun tekis mieli halata sua, kun sä tunnut olevan jotenkin niin surullisen oloinen tekstien mukaan... :( voimia ja virtuaalihaleja!!

    VastaaPoista
  3. sulla menee hyvin, paino on laskenu ja sua on pyydetty malliksikin :) tosin ton juomisen takia susta ei ehkä tunnu niin hyvältä, mutta toivottavasti pian piristyt :) tsemppejä!

    VastaaPoista
  4. ooh oon niin kateellinen tost mallijutust! must ei voi ikin tulla malliikaa ku oon nii lyhyt (ja läski, mut siitä senää vois päästä eroo) :( mut oon kyl ilonen sun puolest :) sustaha voi tulla joku iha huippumalli! siis nii siistii<3 :)

    VastaaPoista
  5. wau, pyyydettiiks sua malliks! waaaau, oot varmaaa tosi laiha ja kaunis onneeonnee (:

    VastaaPoista