maanantai 10. toukokuuta 2010

Everything ends.

Huoh! Mä olen niin väsynyt. Menin eilen joskus viiden aikaan nukkumaan ja tänään meinasin nukkua pommiin töistä. No onneksi noita töitä ei oo ku muutama päivä. En jaksanut lähteä edes salille. Kävin aamulla vaa`alla pitkästä aikaan, eikä se oikeestaan ollut niin paha lukema, jota mä pelkäsin.

paino:45,8kg

Ottaen siis huomioon, että tossa oli kuitenkin äitienpäivä yms, niin enhän mä ole lihonnut kuin kilon. Mä oon muutenkin saanut jo aika tarpeekseni tästä vitun syömissekoilusta. Tänäänkin päätin syödä töissä, josta kertyi n.400kcal. En kyllä usko, että jaksan pahemmin muuta syödä. Oon niin täynnä ja poikki. J:llekin pitäis ruveta järkkäämään niitä yllätyssynttäreitä. Huoh!

<3Mandy

Ps. Sayen, jos luet tän, niin oletko sä kokonaan lopettanut sun blogin pitämisen??://


2 kommenttia:

  1. Vanhan blogin pitämisen olen lopettanut (kokonaan), mutta tässä on suunnitteilla kyllä uusikin...kunhan vain saisin vielä inspiraation kirjoittamiseen : D

    VastaaPoista
  2. ah ei ole ihanempaa tunnetta kun se, että on virkeä ja saanut nukuttua hyvin!
    ...joten toivon oikeesti et pääset eroon tosta väsymyksestä ♥

    VastaaPoista