perjantai 14. toukokuuta 2010

Elämäntaparemontti.

Mulla on ollut pieni kirjoitustauko, anteeksi siitä. Oon vaan ryypänny ja syönyt lääkkeitä koko viikon duunista huolimatta. Mä oon ollut ihan vitun hajalla, enkä oo ees miettinyt tätä blogia. Joskus musta tuntuu, että tää vaan lisää mun ahdistusta.

Nyt kaikki on kuitenkin menossa parempaan suuntaan. Mä aion tehdä nimittäin elämäntaparemontin. Ei juomista, lääkkeitä tai muutakaan tyhmää. Mä urheilen ja syön parhaani mukaan, ja sekoilut saa nyt lopullisesti jäädä. Mun paino on pysynyt samana tosta hulluttelusta huolimatta ja äsken tulin salilta.

Nyt mä lähden työhaastatteluun ja sen jälkeen perjantaita viettämään, SELVINPÄIN!!!

Aurinkoista viikonloppua ihanille lukijoilleni!!!!

<3Mandy

2 kommenttia:

  1. voi, tulet huomaamaan, miten paljon paremmalta sitten tuntuu <3 ihanaa kuullla, että oot valmis tekemään ton remontin.
    haleja! <3

    VastaaPoista
  2. Paljon tsemppiä ja voimia, hyvä että teet elämäntaparemontin noiden suhteen <3

    VastaaPoista