torstai 6. toukokuuta 2010

Periatteet ovat ikuisia...


Rohkeuden tuntomerkki tänä sovinnaisena aikanamma
on kyky pysyä periaatteissaan;
Ei itsepäisesti tai uhmaten,
eikä koston mielellä vaan yksinkertaisesti siksi,
että uskomme niihin

-Rollo May- ( 1909-1994)

Eilinen oli mitä miellyttävin päivä. Oltiin sen mun kaverin kanssa kaupungilla varmaan viisi tuntia ja kierrettiin kaikki keskustan kivat kaupat läpi. Mukaan lähti; kaksi valkoista kesämekkoa, pitsitoppi, sukkahousuja, äidille ihana pentikin äiteitenpäiväkahja ja J:lle lahja. Sillä on muuten ensi viikolla synttärit ja jouduin pähkäilemään aika kauan sitä lajhaa. Onnistuin kuitenkin. :)

Käytiin myös siiderillä ja juomssa cafemochat, joista tuli taas ylipaljon kaloreita. Kotona join vielä 2 dooleys paukkua, jotka on varmaan maailman lihottavimipia juomia, joten toi päivä oli aika tuhoontuomittu. Siks en ihan hirveesti syönytkään; yhden banaanin 100kcal ja raejuustopurkin 180kcal eli yhteensä 280kaloria.

Tänään mä nukuin tosi pahasti pommiin, vaikka mun olis pitänyt tehä vaikka mitä tärkeitä asioita. Samalla skippasin ne kaksi ryhmäjumppatuntia, joten nyt mun on PAKKO keksiä jotain variaatioita tän päivän liikunnalle. Ei tästä muuten tuu taas helvettiäkään. Vittu.

Mulla on ens viikolla sellanen työjuttu, kolmen päivän tuurauskeikka. Mun pitäis herätä sinne joka päivä kuuden maissa, joten mua jo valmiiks pelottaa, kuinka mä saan itteni sängynpohjalta ylös. No mutta se on sitten ens viikon murhe.

<3Mandy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti