keskiviikko 5. toukokuuta 2010

Hyvää ja ihanaa huomenta!!

Joo tosiaan toi mun yöllinen postaus ei todellakaan oo pilannut mun loppuviikkoa, vaan sillon tuntui pahalta, joten päätin kirjoitaa. Eilinen meni niinkuin pitikin. Nyt mulla on vaan paikat iha helvetin jumissa, kun oli kahden miehen kanssa salilla ja ne laittoi mut sit kunnolla rehkimään. Hyvä vaan. (kuulostipas jotenkin pervolta, hih) Painokin oli pudonnut eilisestä 100g.

Jotenkin toi syöminen tuntu taas ihan helvetin vaikeelle, kun toi maanantai oli tollanen "vahinkopaasto". Syömiset eilen:

-Puuro100kcal
-banaani 100kcal
-tonnikala (80g) 100kcal
-pro feel jogurtti 90kcal
=390 kaloria

Ihan hyvinhän toi päivä siis meni.Tänään mua ahdistaa varmaan entistä enemmän toi syöminen, koska mulla ei ole mitään urheilua. Se lepopäivä tulee kuitenkin nyt ihan tarpeeseen mun käsilihaksille ja mulla on sitten muuta ohjelmaa; Kohta oon lähössä psykiatrille ja sen jälkeen mennään entisen koulukaverin kanssa keskustaan shoppailemaan. Tosin mulla tuli hennesistä kyl eilen paketti täynnä vaatteita, mut voi voi. Ja loppujen lopuks voihan siellä kaupungilla vaan kierrelläkkin.

<3mandy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti