tiistai 4. toukokuuta 2010

Miks ei uni tuu, vaikka silmät sulkeutuu?

Niinkuin oottekkin varmaan huomannut, mä en lähes koskaan postaile kahta kertaa päivässä. Nyt oli kuitenkin pakko. Tää ahdistus, joka mun sisällä velloaa on sanoin kuvaamaton. Mun päivä on ollut mitä ihanin, mutta silti kaikki mättää. Mä en pysty nukkumaan, vaikka kello on jo puoli kaksi. Normaalistihan toi on melko tavallista, mutta mä olen syönyt taas LIIKAA lääkkeitä, jolloin luulis pystyvän nukkumaan. Kurkkuun on taas ängetty yksi 30 mg opamox, 1/5 10 pami, 5 pami ja yks xanori. Miten voi olla mahdollista, etten saa nukuttua??! Huomenna ois suhtkoht aikanen herätys ja mä vaan angstaan mun ahdistusta. Toivottavasti huomanna parempi päivä. Oli vaan pakko tulla purkamaan hieman miletä tänne bloggeriin.

Öitä!

<3mandy>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti