tiistai 4. toukokuuta 2010

Viikko-ohjelma

Eilinen meni just niinkuin pitikin. Näin ne kaverit ja käytiin pyörähtämässä keskustassa ostoksilla. Sain yhdet kengät joiden perään oon itkenyt melkein puoltoista kuukautta ja nyt ne olivatkin jo alennuksessa. JEE!! Sit käytiin kuitenkin muutamalla, kun sää oli aivan mahtava ja painuin kotiin. Mulla oli eilen niin kiireinen päivä, etten kerinnyt/halunnut syödä mitään ja tunnetusti mähän en alkoholista kaloreita laske. Vaaka oli tänään aika yllättävä.

paino:45,4kg

Oon ihan tyytyväinen tohon, mut tänään aion kyl syödä, tollasesta paastoomisesta tulee vaan pää kipeeks. Ajattelin taas kirjoittaa tänne mun viikko-ohjelman kuntoilusta ja syömiset tulee sitten samalla kaavalla niinkuin aina enennkin. Eli tällasta olis luvassa. (Maanantai meni)

TI: kuntosali
KE:Lepo/shoppailu:)
TO:2 x Ohjattua rymäjumppatuntii
PE: lenkki 8 km + Kotipainot
LA:Lepo
SU: kävely/Hölkkä 6km

Yritän nyt parhaani mukaan noudattaa tota, koska muuten mulle tulee hirvee morkkis,enkä halua sitten syödä yhtään mitään.

<3Mandy

1 kommentti:

  1. no kiitos, mutta varmasti sä olet paljon laihempi.
    nolottaa vähän, eka kuvapostaus.
    mullakin on noita "saikkuja" nyt, joten saan olla enemmän kotona...

    VastaaPoista