lauantai 14. elokuuta 2010

Kuinka päästä takaisin kiinni laihdutukseen?

Ähh, tää mun laihdutusprojekti ei oo tosiaan lähtenyt käyntiin parhaalla mahdollisella tavalla. Miksi tän pitää olla taas niin helvetin vaikeeta? Mä en tosiaan haluais valittaa joka ikisessä postauksessa, mut tuntuu vaan, etten sais ittestani mitään otetta. Mä vaan ajattelen: " ei kai se nyt haittaa, jos mä vähän syön" ja lopulta mä huomaan, että kaloreita on kertynyt reilusti yli tuhat.

Auttakaa mua te laihemmat!<3

En oo nimittäin saanut pudotettua painoa yhtään tässä muutaman päivän aikana. Päin vastoin lihonnu 500g. ASHD#!/&#!!!

Nyt mä kuitenkin lupaan ITSELLENI ja myöskin teille, että ens viikolla aion löytää mun kadotetun itsekurin ja noudattaa tota mun kalorisuunnitelmaa. Lisäksi käyn vähintäänkin 4 kertaa salilla, niin eiköhän nää löllöt rupee katoamaan pikkuhiljaa!

Mä lisäsin tähän kuvan noin parin kuukauden takaa, jossa mä olen. Painoin tossa varmaan 45-46kg ja mun farkkukoko oli 25. Ehkä nää vanhat kuvat saa mut taas motivoitumaan, kun tietää miten paljon paremmalta voi näyttää laihempana. Tohon aikaan mä olin nimittäin edes joskus tyytyväinen itteeni. Haluun noi jalat takas!!

<3mandy

1 kommentti:

  1. ihana kuva<3 mullaki on jalat läskistyny eniten alimmasta painosta ja oksettaa vilkastakaa niit nyt :( on oikeesti tosi vaikee päästä samalailla kiinni laihduttamiseen ku ennen ku on kerran pitäny taukoo. tsemppiä<3

    VastaaPoista