torstai 28. lokakuuta 2010

:)

Tänään aamulla vaa`alla käytyäni olin aika positiivisesti yllättynyt. Ei tota painoa siis paljoo oo lähtenyt, mutta mä olin niin varma, että se ois ollut enemmän.

paino:52.2kg

Maanantaiksi mä lupaan itselleni ja teille, että paino on 51 kilon puolella! Ei toi oo mitenkään mahdoton, -300g tarvittaisi siis viikonloppuna.

Mä oon nyt myös vähän miettinyt näitä mun tavotteita tässä laihdutuksessa. Ensinnäkin voin myöntää, että tää ei oo kyllä yhtään helpompaa/yhtä helppoa kun aikaisemmin. On vaan niin helvetin vaikee saada samanlaista kontrollia takaisin, kun joskus oli. Se harmittaa, miksi piti antaa lihota näin paljon? Anyway, mulla on nyt tavoitteena, että joulukuuhun mennessä painan max 50 kiloa. Tietysti ois plussaa jos paino menis alle ton, mutta toi ois nyt tavoitteena. Ei siis toikaan tavoite mitenkään mahdoton. Lopullinen paino voi olla sitten 47 kg, minimissään kuitenkin 45 kiloa.

Toisaalta kun mä mietin, ei tää mun tilanne oo mikään kauheen paha. Lueskelin tossa yhtä blogia ,joka oli pitkään tauolla. Se kirjoittaja oli lihonnut 25 kiloa kesän aikana. Mä oikeesti varmaan tekisin itsarin, jos lihoisin noin paljon. Mitä te muut tekisitte, jos lihoaisitte 25 kiloa? Tsemppiä sille laihdutukseen!

Viikonloppuja kaikille, ei lihota murut!

-mandy



10 kommenttia:

  1. Hmmm... mä varmaa hyppäisin parvekkeelta jos lihoisin 25 kiloa. Taas. Nimittäin joskus olen lihonut sen verran. Tosin alle 40 kilosta sinne 60 kilon yläpuolelle. :/

    VastaaPoista
  2. Mä muistan joku aika sitten lukeneeni seiskasta että joku julkku oli viikon ulkomaanmatkalla lihonut 10kg. Oisko ollut tuksu kyseessä?:D

    VastaaPoista
  3. Mikä blogi kyseessä?

    VastaaPoista
  4. Kuulostaahan se kai pahalta, mutta en kyllä eläisi itseni kanssa 25 kiloa lihavampana. Eli junan alle, parvekkeelta alas tai jotain.

    VastaaPoista
  5. Minäkin tekisin varmaan jotain itsetuhoista ja fataalia, jos lihoisin niin paljon. Tai sitten yksinkertaisesti lakkaisin syömästä, jos jaksaisin vielä taistella elämän puolesta. 25 kiloa tätä painavampana en suostuisi elämään

    VastaaPoista
  6. anonyymi: kun nauru muuttuu itkuksi. Ja siis mun tarkoituksena ei siis ollut missään nimessä dissata tota blogin pitäjää, päinvastoin. En voi kuvitellakkaan millanen olo sillä on, kun samaan aikaan anorektiset ajatukset jyllää päässä :(

    VastaaPoista
  7. Masentaa lisää. Olet mua monta kiloa edellä. Anteeksi kun tällä tavalla levitän pahaa oloani julkisesti. Olen ihan rehellisesti sanottuna kateellinen sulle.

    VastaaPoista
  8. Jos lihoisin 25 kiloa, jatkaisin elämää kuten tähänkin asti. Minun ihmisarvoani ei mitata painossa, eikä kenenkään muunkaan.

    VastaaPoista