keskiviikko 27. lokakuuta 2010

reality.

Äääääää, vittu voisin taas räjähtää J:lle oikeesti. Oon niin turhautunut ja vihanen itelleni. No no, J tuli eilen himaan joskus kasin aikaan ja sillä oli ollut just liksa päivä. Se tuli kotiin sellasen iso ruokakassin kaa, missä oli kaikkii mun lempiruokia mm. kylmäsavulohta, leipäjuustoa, haribokarkkeja, toffifeeta, mansikkasiidereitä jne.. Juu ei tarvitse kahta kertaa kysyä sorruinko mä noihin herkkuihin, kun J sanoi, että tänään pidetään herkkupäivä. No tottavitussa mä sorruin heti. LOSER!

Ei siinä mitään, että mä söin. Ei mua ees silleen vituttanut, vaan katteltiin tyytyväisenä south parkin vanhoja tuotantokausia ja sit J sanoi yhtäkkiä mun käsistä, että sun kädet olisi varmaan vähän lihavat, jos sulle ei ois tullut noita lihaksia takasin. SIIS WTF? Mä sain tietysti kauheen kohtauksen ja ois tehnyt mieli lyödä siltä hampaat kurkkuun. Mä en tosiaan ymmärrä, et minkä vitun takia se aina heittää jotain tollasta, vaikka se tasan tarkkaan tietää miten kieroutunut mieli mulla on syömistä ja varsinkin läskiä kohtaan. Ihan kun se joskus yrittäisi ihan tahallaan pahoittaa mun mielen.

No mut ihan sama, tosta mä sain oikeesti kunnon motivaatio piikin taas vaihteeks ja nyt en enää repsahele jokatoinen päivä.


-mandy

3 kommenttia:

  1. No oli kyllä aika tyhmä kommentti J:ltä :S
    mutta se nyt oli kuitenkin vaan yksi päivä, että motivoituneena vaan tästä eteenpäin :)

    haleja <3

    VastaaPoista
  2. Äh, voi ei :/ Pikkuinen, älä kuitenkaan liikaa pahoita mieltäsi. Ota se kannustimena, jatka eteenpäin.

    Voimia <3

    VastaaPoista
  3. jotkut ihmiset osaa olla tyhmiä tajuumatta oikein, mitä tekee väärin. älä välitä J:n kommentista, tarkotti se sitä tai ei ni se ei varmastikaan oo totta. tsemit<3

    VastaaPoista