maanantai 1. marraskuuta 2010

Oh, I hate mondays!


Täällä hetkellä siis tosiaan vihaan. Yh, myöhästyin duunista, silmät tapittaa päässä ties minne ja energiataso hipoo nollaa. Hyvä kun jaksan edes kirjoittaa tänne! Henkinen kuolema, jos niin voidaan sanoa.

Viikonloppu oli kuitenkin tosi mukava, ehkä tällainen pienimuotoinen darra-väsymys-maanantai on ihan kohtuullinen hinta viikonlopun rällästämisestä. Perjantaina en itseasiassa tehny muuta, kun jumitin himassa, kävin tanssiharkoissa ja käytiin J:n kanssa syömässä yhessä kivassa raflassa. Kaloreita tuli JOO, mutta oli kuitenkin mukavaa.

Lauantaina taas tuli vedettyä muutakin ku viina ja oli kyllä ihan superkivaa. Oltiin eka J:n kanssa ihan vaan kaksisteen, mut sit yks mun kaveri tuli myös meille ja jumiteltiin sitten omilla matkoillamme kolmisteen. Tällä mun kaverilla on nyt aika paljon kaikkia ongelmia ja koitetaan J:n kanssa auttaa sitä parhaamme mukaan.

Anyway, se jäi sitten meille yöks ja heti sunnuntai aamusta ruvettiin heittää bentzoja nassuun, juotiin ja polteltiin. Olin sekasin ku seinäkello ja esim tänään aamulla kun heräsin luulin, että on sunnuntai ilta. Oli kyllä helvetin kiva havahtua siihen, että pitääkin lähteä kauhee kiire päällä duuniin. No piti mun kyllä jo sen verran selvinpäin tossa aamulla olla, että tajusin käydä vaa`alla ja petyin tooooooosi pahasti.

paino:52,1kg

Olin ihan varma, että toi paino ois ollut paljon vähemmän, koska eilen en syönyt yhtään mitään ja lauantainakin söin aika vähän. Siis tosi outoa ja vituttavaa. Ainoastaan -100g, vaikken syönyt juuri mitään. Mä niin petin teidät ja itteni :/ Noo, kyllä mä vielä pystyn tähän. Hitaasti, mutta varmasti.

Tsemppiä kaikille!

-mandy

2 kommenttia:

  1. Täytyypä sitten kokeille tota kalakeittoa, kun en tota punasta lihaa syö... ja joo, kyllä me tähän pystytään! :]
    toi sunkin painon vähäinen lasku voi olla vaan nesteitä, tai joku aineenvaihdunta juttu. Kyllä se lahtee tästä laskuun, usko pois :]

    haleja <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos ihanasta, positiivisestä kommentistasi <3 Paljon tsemppejä sullekkin! :)

    VastaaPoista