maanantai 25. lokakuuta 2010

I know I could do better.

Eilenhän mä tosiaan lupailin antaa vähän enemmä taas faktoja teille itsestäni, siis mitat ja painon. Voin heti näin alkuun sanoa, että olin aika pettynyt tohon aamupainoon:

paino:52,5kg

Yritän nyt vaan ajatella, että onhan toi -500g vähemmän kun viime tiistaina, mutta silti, blaaah. Ehkä noi mun eiliset syömiset sitten vaikutti painoon liikaa tai jotain. Tässä vielä nekin teille.

aamu: kahvi
päivä: -
iltapäivä: tonnikalasalaatti 400kcal
ilta: 3 palaa suklaata 130kcal
+ kaksi siideriä ja paukku

Ite noista syömisistä ei siis tullu kuin 530 kaloria, mutta sitten noi juomat. Oi miksi? Toisaalta mä en oo kyllä koskaan pitänyt alkoholia mitenkään kauhean lihottavana. Siis joo, kyllähän se lihottaa
jos sä käyt samana iltana mäkkärissä ja vedät seuraavana aamuna darrapäissäsi pizzan nassuun, mutta ei se muuten. Ainakaan mua ei tee kovinkaan mieli syödä jos oon pikkusen huppelissa. Ja tätä laihdutuskeinoa en kyllä suosittele kenellekkään, vaikka itse joskus harrastankin.


Niin ja sitten vielä noi mun mittailut. Hassua, vaikka mulla onkin ollut tää mun pikkuharrastus jo aika kauan, mittailin ensimmäisen kerran tänään mun löllöjä. Mä oon aina verrannut mun laihtumisen tyyliin liian pienillä farkuilla yms. Ja noi on sitten luonnollisesti otettu siitä lihavimmasta kohdasta.

rinta:86cm
vyötärö:65cm
lantio:87cm
reisi:48cm
pohje:30cm
alli:23cm

Että sellasia lukuja. En osaa sanoa noihin oikein juuta enkä jaata, mutta sovitaanpas nyt vaikka silleen, että kun painan 50 kiloa ,niin mittaan noi seuraavan kerran uudestaan. Niin ja mulla oli kyllä vaatteet päällä kun laskin noi, oon nimittäin duunissa.

Stay strong!

-Mandy



3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Minulla kaikkiin lukuihin (paitsi rintakehään) saa lisätä 3cm. Hävettää.

    VastaaPoista
  3. Jep ainakin mulla tällä hetkellä menee hyvin, kattoo nyt kuinka kauva tämä onni kestää :D Mutta tsemppejä paljon ja nuo sun mitat on niin kapeita verrattuna vaikka mun mittoihin!

    VastaaPoista