sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Monday.


Mulla näyttää tosiaan olevan pieniä ongelmia noiden otsikoiden keksimisessä Maanantai, öö heh. Tää aamu oli kuitenkin sanalla sanoen maanantai aamu, vaikea sellainen. Otin eilen illalla yhen opamoxin ennen nukkumaan menoa ja aamulla nukuin niin sikeesti, että heräsin vasta 15 vaille kahdeksan. Pinkasin sängystä pystyyn , herätin J:n ja vedin vaatteet pikaisesti päälle. Myöhästyin 15 minuuttia töistä. No onneksi täällä ei kuitenkaan vielä siihen aikaan ylensä ole edes siivoojia, joten mitä väliä? Mä vaan itse inhoa myöhästelyä / myöhästeleviä ihmisiä. Mikä siinä on niin vitun vaikeaa mennä oikeaan aikaan paikalle, jos niin ollaan sovittu? Ja tällä en siis tarkoittanut mitään kouluaamuja. Huoh, mun maanantai angstausta.

Ja sitten viikonloppuun. Oon tosiaan ihan poikki lauantaista, eikä syömisetkään menny mitenkään superhyvin. Mulla oli siis eka duunikeikka jo lauantaina ja voisin verrata tota kokemusta pitkään punttisalitreeniin, vaikka kyseessä piti olla mukavan lepponen työ. Tai siltä musta ainakin päivän päätteeksi tuntui. Yks tyttö siellä lohdutteli ja sanoi, että tää on ollut kyllä paskoin keikka millä on koskaan ollut, joten en mä tosta päivästä vielä lannistu. Pääsin himaan vasta kahdeksan aikaan illalla ja menin aikaisin nukkumaan. Käytännössä mulla ei siis ollut viikonloppua juuri ollenkaan. Siksi ehkä tuntuikin yhä puuduttavammalta tulla aamulla töihin tänään.

Painoa en viitsinyt tänään katsoa. En usko, että grammoja olisi tullut lisää kuin pari , mutta mä en nyt heti maanantaista jaksaisi pilata mun mieltä muutaman sadan gramman takia. Siispä kerron sen teille huomenna ja syön tänään vähän vähemmän. Mun piti ottaa mukaan myös mittanauha millä oisin voinu vähän mittailla näitä mun pläskejä, mutta senkin unohdin kotiin eli huomiseksi jää sitten nekin mitat.


Lisäksi mulle on tullut kaksi uutta lukijaa. :) Se teissä lukijoissa on ehkä parasta, että teidän kanssa voi jakaa niin onnistumiset kuin epäonnistumisetkin. Onhan se nyt ihan eri asia selittää jollekkin kaverille: "vittu oon lihonnu 300 grammaa eilisestä" tai " Jee oon laihtunu viikossa puoltoista kiloa", kuin teille. Se frendi todennäköisesti ajattelisi, että mitä vitun väliä on jollain 300 gramman lihoamisella jne.

Jeps, no mutta nyt teidän ihanien blogien kimppuun. Halit kaikille!

-Mandy

2 kommenttia:

  1. No nyt on kyllä viimeviikko mennyt pienillä kaloriella, mutta et ole kamala sanoessasi asioita suoraan, päinvastoin olen oikein tyytyväinen että joku suhtautui näinkin. Repsahdus mikä repsahdus, eikä se muuksi muutu.

    Ja joo, ei munkaan kaverit oikein tajua, jos joskus valitan niille viikonlopun repsahdusta. Niiltä vaan kuulee, että eikö viikonloppuisin kuulu syödä kaikkea hyvää? öö, no ei! :P

    Haleja sullekin <3

    VastaaPoista
  2. Hehee et oo ainut ku ei keksi noita otsikoita, siksipä jätän ne usein keksimättä..

    Mustakin myöhästely on ärsyttää, rasittavaa on ku aina saa odottaa samaa tyyppiä. Onha se inhimillistä myöhästyä joskus, mutta _ei aina_. Tätä mieltä ite oon.

    Tsemppiä ♥

    VastaaPoista