keskiviikko 20. lokakuuta 2010

Milloin kadotin päämääräni?

Tulinpas hyvälle tuulelle heti aamusta teidän kommenteista. On mulla näköjään muutama uskollinen lukija jäljellä. Kiitos ja aamen.

Eilistä päivää en kuitenkaan voi kutsua millään tavalla hyvänä aloituksena. No, mulla toi syöminen on tosiaan lähtenyt ihan kokonaan käsistä. Välillä musta tuntuu, että söisin puolet enemmän, kun ns. normaali ihminen, eli siis ihan vitusti. No mun päivän syömiset jokatapauksessa:

aamu:kahvi (tosin en oo koskaan tottunut syömään aamiaista)
päivä: ruisleipä 400kcal
iltapäivä: ruisleipä 300kcal + subway 450kcal (WTF?)
ilta: 3 näkkäriä 300kcal
= 1450 kaloria

Ohhoh, en mä edes itse tajunnut paljon noista oikeen tuli. No lohdutuksena voin ajatella, että kävin eilen luojan kiitos aerobic tunnilla, jossa varmaankin tuli poltettua muutama kalori. Paino ei ole muuttunut mihinkään. Hyvä minä, näinhän tää pitikin taas aloittaa.

No en mä tästä millään tavalla lannistu kuitenkaan. Mä tiedän tasantarkkaan, että laihduttaminen on aina helppoa siihen 50 kiloon asti. Siitä alaspäin onkin sitten ihan eri juttu. Tällä hetkellä mulla ei oo kuitenkaan mitään hajua mihin asti mä aion laihduttaa. Yleensä mulla on aina ollut tavoitteita, mutta nyt ne tuntuu olevan ikäänkuin hukassa. En mä tiedä paljonko mä haluan painaa. 50kiloa? Tuskin. 48 kiloa, riittäkö se? 45 kiloa, pystynkö lopettamaan? Se tässä koko hommassa onkin vittumaisinta, ettei tiedä mihin pyrkii. Kun normaalisti laihdutetaan halutaan laihtua jokin tietty määrä, ehkä viisi kiloa tai vaikkapa kymmenen. Mä en kuitenkaan tiedä.

Ei sillä kuitenkaan oo toisaalta niin väliäkään. Pääasia nyt olisi, että grammat ja kilot rupeaisi putoamaan pikkuhiljaa. Asteikolla 4-10, nelosen päivä on luonnollisesti sellainen, jolloin paino nousee. Kutosen tai seiskan päivä oisi sitten sellanen, että paino pysyy samana ja 8-10 oisi sellanen, että paino laskee. Ei tää siis mitään rakettitiedettä ole.

Lisäksi pitäisi tietty muistaa juoda enemmän vettä.Toi vedenjuonti menee mulla aina silleen kausittain. Joskus juon paljon, sillon myös syön vähemmän, joskus taas en lainkaan, silloin syön enemmän. Aika loogista, vai? Kyllä se vaan on niin fakta, että vesi kuuluu aika olennaisesti laihduttamiseen ja ylipäätänsä painonhallintaan. Niin, että muistakaa juoda sitä vettä :)

Ei kai tässä sitten sen kummempia taas olekaan. Tästä päiväsä mulla on aika hyvä fiilis.

-Mandy

3 kommenttia:

  1. Kiitos kiitos :)

    Mun mielestä on ehkä ihan hyvä, ettei ole mitään tiettyä tavoitetta. Tai siis ainakaan mihinkään päivämäärään sidottua, koska mulla sellaiset aina kusee pahimmin. Sitten kun ei olekaan esim. tiettyyn juhlaan mennessä suunnitellun painoinen, menee se juhla pilalle.

    Tsemppiä <3

    VastaaPoista
  2. Oi kiitos<3 On mun kirjotustyyli muuttunu tosiaan aika paljon, kun en enää kirjota (epäonnistuneesta) laihdutuksesta yms. juurikaan..

    Laitan tähän tän mun s-postin: Diantha--@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. Hyvä fiiliksesi tarttui, ja saattoi juuri estää minua ryntäämästä jääkaapille :) Kiitos, jos onnistuit! Pitää yrittää pysyä vahvana ja kiriä sut kiinni.

    Tsemppiä <3

    VastaaPoista