torstai 21. lokakuuta 2010

Tylsä aamu.

No otsikkohan jo kertoo mun tän hetkisen mielialan; väsyttää ja tylsistyttää. Piristys tähän aamuun oli kuitenkin teidän kommentit, ootte ihania kun jaksatte kommentoida, niin ja olenhan mä saanut uuden lukijankin. Kiitoksia vaan! :)

Niin, mä olen siis töissä ja voin kertoa, että mun duuni on varmaankin maailman helpoin ikinä. Mun työpäivä alkaa yleensä sillä, että meikkaan ja laitan hiukset, ja nyt kun aloitin taas bloggaamisen on mulla hyvin aikaa kirjoitella tänne. Siksi noi mun kilometrin pituiset kirjoitukset.

Eilinen päivä meni aika kivasti. Ensinäkin sain sen duunipaikan, johon menin eilen työhaastattetuluun. Sain itseasiassa heti ensimmäisen keikan huomiseksi ja siitä tuleekin sitten tuplapalkka. Oon tosi ilonen. Niin mä en ookaan maininnut, että säästän nyt rahaa ensi kesää varten. Oon nimittäin lähössä mun kaverin kanssa reilaamaan keski eurooppaan. Toiseksi, mun paino on tippunut -500g.

paino: 52,3kg

En mä tosta osaa mitenkään kamalasti iloita, koska nyt musta tuntuu, että mä enemminkin palautuisin normaalipainoon, mutta hyvä juttuhan toi on silti. Tää mun uus laihdutusprosessi on siis lähtenyt ihan kivasti käyntiin. Mun syömiset eilen:

aamu:kahvi
päivä: kanaa ja riisia 455kcal
iltapäivä: ruisleipä 300kcal
ilta: join yhen paukun 150kcal(?)
= 905kaloria

Oon ihan tyytyväinen noihin eilisiin syömisiin. Mä en tosiaan haluu alkaa vähentämään noita kaloreita mitenkään tosi pieniksi, koska silloin ei enää yksinkertaisesti voi syödä juuri mitään, tai paino nousee heti. Se vasta onkin ärsyttävää, että syöt kaksi omenaa ja paino nousee 200g.

Lisäksi mä ostin eilen luontaistuote kaupasta sellasta kuitu juttua. Se nainen oli näköjään aika hyvä myymään. Se piti mulle sellaisen myyntipuheen ja mähän tartuin heti syöttiin. Anyway, otin sitten eilen illalla sellasen kuitu neliön ja heräsin yöllä ihan helvetilliseen vatsakipuun. Niiden siis pitäisi edistää vatsan toimintaa, mutta mulla oli maha tulessa vielä tänäkin aamuna, joten taidan jättää ihan suosiolla noi luontaistuotteet kaapin pohjalle. (kyseessä ei siis ole laksatiivi yms.)

Siinäpäs sitä taas tulikin asiaa, mukavat viikonloput kaikille!

-mandy

5 kommenttia:

  1. Kilpailuvietti heräsi taas. Olet minua kolme kiloa edellä. Tää alkaa mennä jo koomiseksi :D

    VastaaPoista
  2. Hyvä kun en itekään tiedä :/ En uskalla käydä vaa'alla ennenkun peilistä näkyy vaan luuta ja nahkaa.. en osaa sanoo, mutta liikaa painan ihan varmasti. Oon tällänen saatan*n sotanorsu. Sori.. mut läskiahdistaa taas liikaa :(

    VastaaPoista
  3. Jep taidat olla oikeest ja kiitos kommentista<3 :) mm toi on niin vitun ärsyttävää et syö jtn terveellistä joka on painavaa ja sit se näkyy aamulla painossa... ku lakkaa syömäst ja sit kerran syö vaikka jtn pastaa niin kappas seuraavan päivän painaa kilon enemmän! Se siitä 400kcl pastasta :D

    VastaaPoista
  4. haha, niin kai, jätin nyt kuitenkin ensi kertaan :)
    Ja mikä ihmeen juttu tää kuitu neliö on? Ja mistä sä sen hankit?

    VastaaPoista
  5. Kirjotat kivan olosesti, alan lukeen blogias :).

    VastaaPoista