maanantai 1. marraskuuta 2010

51,7 kg!! :)

Ja arvatkaapa vaan, kuka tuli heti aamusta hyvälle tuulelle? Jes! Musta rupesikin jo välillä tuntumaan puuduttavan turhalle tää koko laihdutus, kun toi 51 ei millään meinannut tulla näkyviin vaa`alle. Noh, tänään se sitten tuli ja olen erittäin tyytyväinen. Saan rastin sivupalkkiin xD

Eilinen päivä oli muutenkin vähän outo. Mua jotenkin ahdisti koko ajan, mutta iltaa kohti sitten mielikin parani. Jaksoin mennä tanssitreeneihin (onneksi) ja siellä paloikin sitten varmaankin muutama kalori. Mun syömisetkin meni hyvin.

aamu:kahvi
päivä:-

iltapäivä: lihakeitto 90 kcal
ilta: kolmioleipä 400kcal
=490 kaloria

Tollaset kaloriluvut kehtaa jopa kertoa täällä blogissa hyvällä omalla tunnolla. Välillä mulle tulee oikeasti olo, että mä
olen totaalinen luuseri, kun kaikki muut pärjää pienillä kaloreilla ja mä itse ahmin minkä napa vetää. Nyt mulle olis kuitenkin pääasia, ettei toi paino menis enää 52 kilon puolelle, vaan pysyis näin aluksi noissa lukemissa ja hitaasti putois taas siihen 50 kiloon.

Lisäksi sain eilen aika yllätävän sähköpostin. Mua pyydettiin nimittäin malliksi yhteen stailaus juttuun. Se on siis ihan sellanen pikkujuttu, ei musta mitään huippumallia oo tulossa, mutta olin kuitenkin aika imarreltu tosta pyynnöstä, koska se kuvaaja kertoi, että oli hommannut mun yhteystiedot päätoimittajalta.

Tällä hetkellä fiilikset on siis aika hyvät, joten laitan nyt loppuun vähän thinspoa, että muidenkin fiilikset saatais korkeelle!

-mandy

4 kommenttia:

  1. Kiiiiitos sinulle jokaisesta sanastasi, *isohali*. En oikeen osaa sanoa mitään muuta, mutta kiitos.

    VastaaPoista
  2. Ahh voisinpa mäkin painaa 51, mutta ei. oon kateellinen.

    VastaaPoista
  3. Onnittelut <3 Kumpa mullakin menisi noin hyvin ;(

    VastaaPoista
  4. Kiitti kommentistasi ♥ Lämmitti mieltä huomata kolme kommenttia postauksessa, johon en niitä odottanut yhtäkään :--)

    Oi, oon sulle hyvin kateellinen tosta 51 kilosta! Voimia ja haleja sinnepäin ♥

    VastaaPoista