maanantai 8. marraskuuta 2010

urheiluviikko edessä.


Heipä hei kaikille! En oo nyt vähään aikaan kirjoitellut, koska mulla on yksinkertaisesti ollut ihan älytön kiire koko ajan. Mulla ei ollut muutamaan päivään nettitikkua käytössä duunissa, joten en voinut sitten täälläkään kirjoitella. Viikonloppuna tein pienen maisemanvaihdoksen ja lähdin kaverille toiselle paikkakunnalle, joten ei sitten tullut sielläkään postailtua.

No joo asiaan. Mulla on siis tällä viikolla tulossa urheiluviikko. Oon huomannut, että oon taas saanut innostuksen takaisin liikuntaa kohtaan. Jeiiij! Se on tullut silleen pikkuhilja takaisin mun uuden tanssiharrastuksen myötä. Yhdessä vaiheessa liikunta oli mulle sellasta hirveetä pakkopullaa tyyliin; pakko mennä salille, pakko mennä 10 kilsan lenkille jne, vaikka ei ois paskaakaan kiinnostanut. Nyt mä oikeasti haluan ja odotan innolla, että pääsen harkkoihin ja ylipäätänsä treenaamaan. Tällänen suunnitelma mulla on tälle viikolle.

maanantai: tanssitreenit
tiistai: aerobic
keskiviikko: kävelylenkki, lihaskunto + venyttely
torstai:pilats
perjantai: sali/tanssi


Viikonloppuna voi sitten taas vähän relata. Painoa en tänään viitsinyt edes katsoa. Viikonloppuna join ensinäkin perjantaina sekä lauantaina ja tuli syötyä enemmän kun laki sallii kaikkea mahdollisimman lihottavaa. Jostain syystä mulla ei kuitenkaan oo tällä hetkellä kauheaa punkero-oloa, joten jätän ton punnitsemisen suosiolla huomiselle. Ei turha ahdistusta mulle, kiitos!

Nyt odotan jo ihan innolla tätä viikkoa, mulla on jotenkin niin hyvä ja motivoitunut fiilis. Mä btw kattelin tossa huvikseni netistä Henna Kalinaisen uutta muodonmuutosta. Vaikka mä en tosta muijasta mitenkään erityisemmin pidä (tosin en kyllä tunne), voin kyllä sanoa, että aika hyvin on saanut kroppansa kuntoon tässä vuoden sisällä. Hattua nostettava teko, koska lähtökohdat oli mitkä oli, vai?
Vaikka tollanen on kyllä kaikkea muuta kun mun unelmakroppa, hento ja siro, on toi silti laihtunut ihan sikana.

Juu no mutta näihin tunnelmiin!

-mandy

ps. Uusia lukijoita, kiitos ! ;)

5 kommenttia:

  1. Henna on kyllä muuttunut tosi paljon, ekaa kertaa kun näin muutoksen, taisin olla hieman kade vaikka en naisesta perusta ollenkaan. Se on ihanaa kun innostuu taas liikunnasta, tsemppiä:)

    VastaaPoista
  2. Mä olen yrittänyt parhaani pitää itseni poissa kotoa, ystävien luona, jotta pääsisin eroon ahdistuksesta, mutta kun enää se ei tunnu auttavan. Ahdistus on alkanut seurata mua kaikkialle ja nyt minun on jopa vaikea nauttia kavereiden seurasta. Kiitos kuitenkin tsemppauksesta ja halista.

    Paljon halauksia takaisin <3 Olet tärkeä!

    VastaaPoista
  3. Voi, mäkin haluaisin käydä aerobicissa yms, mutta asun niin syrjässä kaikesta, että se ei olis oikein mahdollista. Kun en kerran ajokorttiakaan omista : D Täytyy tyytyä ainakin toistaiseksi lenkkeilyyn...

    Halaus <3

    VastaaPoista
  4. Enpä ookkaan huomannu tuonki muijan laihtuneen :o ihan kiva saavutus kyllä.
    Tsemppiä urheiluviikkoosi! :--))

    VastaaPoista