tiistai 23. marraskuuta 2010

67 tuntia syömättä ja sitten...


Söin. Mentiin siis J:n kanssa sinne peliin,( jonka btw jokerit voitti 4-3!! myönnän, olen jokerit fani), jossa mentiin syömään. Mä olin päättänyt, että syön Hesessä kanasalaatin, mutta vasten mun kasvoja läsähti tieto: Ei Hartwallin Hesessä ole mitään salaatteja. Otin sitten kana-aterian, söin jonkinverran hampparista ja 5 ranskalaista (450kcal). Olin ihan ähkynä noiden jälkeen, mutta kotona mä menin vielä idiootina syömään palan leipäjuustoa (300) ja salmiakkeja (200). Yhteensä siis tuli mussutettua 950 kaloria illan aikana ja paino oli tänään + 100g.


Mä tossa aikasemmin sanoin, että lopetan töissä syömisen ja niin mä tosiaan teen ja oon tehnytkin.Mä jotenkin ajattelin aikaisemmin, että jos en syö päivällä, ahmin illalla. Ehei, ei se niin mee. Suoraan sanottuna mä oon vaan koko ajan huijannut itseäni. Jokainen päivä, jolloin en syö töissä antaa mahdollisuuden pitää paaston. Jos mä ahmin illalla, ei siihen vaikuta se olenko syönyt päivällä vai en. Ahmin joka tapauksessa. Niin se vaan menee.

Kirjoitin mun päiväkirjaan listan, mitä asioita voi tehdä, että pitää nälän kurissa:

1. Keksi mahdollisimman paljon tekemistä. (mm. hoida paperiasioita, käy pankissa/kirjastossa jne).

2. Juo kahvia!
3. Juo vettä ja light limuja!
4. Aloita siivoaminen - tiskaa, imuroi, pese lattiat, järjestele tavaroita, vaihda lakanat, pese pyykkiä.
5.Järjestele vaatekaappi.
6. Selaile laihdutusblogeja/ thinsposivuja
7. Käy ulkona röökillä
8. Pese hampaat!
9. Kasaa ja lue thinspovihkoa

10. Soita kaverille ja puhu pitkä puhelu.
11. Mene suihkuun- tee hiusnaamio + ihonkuorinnat jne.
12. Rasvaa vartalo
13. Lakkaa kynnet
14.Meikkaa ja pue kivat vaatteet
15. Katso telkkaria (plussana dietti- ja laihdutusohjelmat)
16. Pese meikit!
17. Mene nukkuman- jos ei onnistu, juo pari light siideriä tai ota unilääke.
(jos on pakko syödä jotain, niin juo vähintään litra vettä samalla!)

Noilla askareilla mä pärjään aika hyvin, kun päätän olla syömättä. En siis tietenkään suosittele kenellekään syömättömyyttä, mutta noin mä siis itse teen. Saa nähdä syönkö tänään.

Niin ja vielä yksi kiva juttu. Eilen varmistui matka Amsterdamiin. Lähdetään sinne J:n ja kolmen kaverin kanssa neljäksi päiväksi joulukuun vika päivä. Jeeee! Oon niin innoissani tosta matkasta! :)


-mandy

3 kommenttia:

  1. Hei huippulista! Itellä on käytössä just vaan kahvi/rööki/siivoominen mut noi kaikki hiusnaamiot ja kynsienlakkaamiset sun muut oli ihan mahti-ideoita mitkä jotenki ei oo omaan mieleen eksyny ku mässyfiilikset iskee! ;) Tosi isot tsempit!<3

    VastaaPoista
  2. Kuolet vielä tolla menolla.

    VastaaPoista