maanantai 29. marraskuuta 2010

And I keep blushing red when I lie that I've already eaten.


Jeps, eilen en syönyt. No se olikin mulle ihan oikein sunnuntain jälkeen. Mua ärsyttää muutenkin aivan suunnattomasti, kun paino ei tipu.

paino:49.0kg

Ja mä tiedän vielä syynkin. Siksi, koska mä juon alkoholia. Siksi,siksi,siksi. Kun mä paastoan, en vaan osaa mennä nukkumaan, jos en ole pienessä sievässä. Toi on niin epäterveellistäkin ja tosta tavasta pitäisi päästä eroon HETI. Mun omaksi parhaakseni.

Tänään on 200 kalorin päivä ja oikeasti ihan yllätyin, kuinka paljon saan periaatteessa syödä, näin mä ajattelin:

iltapäivä: valmislihakeitto 90kCal

ilta: pussipuuro 90kCal
= 180 kaloria.

Miettikää? Eikös ookin loppujen lopuksi aika täyttäviä ja tuhteja ruokia? Eilen kun keksin tollasen kahdensadan päivän, olin aivan hipoissa. Ei vaan kylmiä porkkanoita. Tänään jaksan oikein mainiosti jumpissakin! :)

Eilen mä lueskelin mun vanhoja postauksia jostain huhti-toukokuulta ja meinasi oikeasti ruveta itkettämään. 44 kiloa, 45 kiloa, 46 kiloa, aina vaan hyi! Liian lihava, liikaa, aina vaan liikaa. Ei koskaan: Nyt mä olen valmis. Tulenkohan mä koskaan valmiiksi? Miksi mä en osannut silloin olla tyytyväinen, kun nythän mä vasta pullero olenkin!
Sen aina jotenkin huomaa ihmisten blogeista, että milloin se lopullinen pimahdus syömishäiriön kanssa oikein tapahtuu. Esim. mulla se nyt tapahtui uudestaan noin kaksi viikkoa sitten, samaten viimeksi siinä maaliskuun tienoilla. Ootteko te huomannu saman? Ensiksi joku syö vielä noin 1000-800 kaloria ja PING, yht'äkkiä ei haluakaan enää mitään. Hmm.. nyt tää on vaan jotain mun ääneenajattelua, mutta anyway oon pohtinut tota asiaa.

Niin ja sitten vielä tämä, jonka bongasin eilen mtv3:n nettisivujen kautta. Nimittäin Paris Hilton on laihtunut ihan kamalasti. (Joo, joo, voi olla, että kuvaa on muokattu, mut SILTI)

Eikös olekin? Ainahan se on laiha ollut, mutta tossa selvästi laihempi. Siellä sivuilla oli myös muitakin kuvia, mutta en ottanut kuin yhden. Onkohan tollakin joku sh vai muuten vaan vetänyt kamaa tai jotain?

-mandy

Ps. Kiitos ihanista kommenteista, ne piristi kummasti! :) Olette ihania!

6 kommenttia:

  1. sä painat sen verran kun mä haluaisin juuri nyt painaa!! ahh, miten sä teet sen?:) kuvapostaus olis kiva. Ja joo kyllä oon huomannu noita sh pimahduksia:)

    VastaaPoista
  2. Enne(noin 4 v sitten) söin vaan, sit aloin syömään vähemmän, sit alle 500 päiväs nyt en uskalla enää mitään, kaikki ahdistaa :S . Valmislihakeitto ja pussipuuro kuulostaa paljolta, mut en tienny et niis on noin vähän kaloreit 180! Vois itekki syyä niit :D Paris on kyl laihtunu, pakko kattoo googlesta siit tuoreita kuvia :O Oot ite ihana TSEMPPIII<3

    VastaaPoista
  3. Pitää sit ostaa valmiskeittoja, pitää nälänkin poissa kauan. Kiva ku luit blogini läpi :::) rento työ sul sit ainaki on :D mäkii haluun jo et mun uus työ alkaa :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos ihana ♥! Ja joo oon miettinyt ja tiedän et se ois järkevää, mutta mutta...

    Mäkin oon miettiny et miksen sillon osannu olla tyytyväinen, kun painon sen 44 kiloa alle.. Nyt jotain yli 6 kiloa lihavampana on hyvä surkutella.

    Voimia sullekin rakas ♥

    VastaaPoista
  5. Moi! Olen 20-vuotias. Tottahan se on, että blogi voi vauhdittaa sairastumista, mutta siinä vaiheessa, kun ihminen alkaa lukea näitä blogeja, hän on jo matkalla kohti helvettiä. Blogi ei siis aiheuta sitä.

    VastaaPoista
  6. Jos Paris näyttää oikeasti tuolta (siis ilman mitään suurempia photoshop korjailuja), niin olisin todellakin kiinnostunut tietämään miten hän sen tekee...
    toisaalta taidan jo tietää, koska muistaakseni Parisilla on ollut jotain huumeongelmia takavuosina hänelläkin :/
    ei sillä että pistäisi pahakseni, jos multakin tollanen kroppa löytyisi :)

    VastaaPoista