tiistai 30. marraskuuta 2010

Nyt ihan oikeasti ärsyttää.

Mitäs sitä muuta tässä sanomaan- VITUTTAA. Eilenen päivä meni hyvin, siis tosi hyvin ja arvatkaa mitä? Mun paino on noussut. Mä oon sanaton. Tässä teille faktoja:

Syömiset: lihakeitto 90kCal + light siideri
Liikunnat: 2 jumppatuntia + jumppailua kotona, siivoilua.

Ja paino on PLUS 700G. Oon niin turhautunut, ärsyyntynyt ja kyllästynyt. Mitä mä tein väärin? Olenko mä oikeasti säästöliekillä (jonka en todellisuudessa oikein usko olevan olemassakaan), vai johtuuko tää menkoista? Aivan käsittämätöntä, kuinka oon voinut lihota. Oon paastonnukin niin paljon. Kaikki tuntuu aivan turhalta

Tänään mä aion syödä ihan mitä tahansa ja huomenna sitten vähennän noita kaloreita. Oon niiiiiiiiiiin vittuuntunut. Nettikin meni kii, perse.

Nyt musta ei irtoo mitään muuta kuin epätoivoa, joten lopettelenkin heti tähän.

-mandy


4 kommenttia:

  1. Et sinä ole mitään lihonnut, nuo 700g ovat pelkkiä nesteitä. Ja jos sulla on menkat, niin se nyt ainakin vaikuttaa. Silloin mulla saattaa vaaka näyttää jopa kaks kiloa enemmän kuin tavallisesti.

    Älä huoli <3

    VastaaPoista
  2. Menkat ja tuo liikuntamäärä, nesteitä ne varmasti on joten ei sun tarvitse stressata, et ole ylimääräistä kerryttänyt, noni lähtee pois melkein yhtä nopsaa kuin tulikin :)

    VastaaPoista
  3. Mäkin oon menkkojen ja turvotuksen kannalla. Sä et kulta voi olla lihonut tollasilla syömisillä! *halaus* ♥

    VastaaPoista
  4. Sinulla on päässä vikaa, hakeudu hoitoon. Alat muistuttaa sairaalloista luurankoa.

    Säästäisit itseäsi runsaasti kun lopettaisit turhan painon kyttäämisen, etenkin kun olet ainakin 10 kg vajavainen. Alkoholin lipittäminen on se viimeinen paha. Miehetkin tykkäävät, kun on hieman pehmustetta luiden yllä ja takapuoli sekä rinnat näyttävät muhkeammilta.

    VastaaPoista