tiistai 16. marraskuuta 2010

ärsyttää.

Mun harmaa tiistai aamu ei tosiaankaan alkanut tänään mitenkään älyttömän mukavasti. Heti aamusta olin jotenkin tosi pahalla tuulella ja kun J heitti mut duuniin huomasin siinä yhdeksän maissa, että se oli ottanut mun röökit laukusta(tosin se oli vahinko). Mä oon ihan mieletön ketjupolttaja, joten lähdin sitten juoksemaan duuniajalla kauppaan kauheeta vauhtia tupakkaostoksille. Töissä on ihmehälinä ja pomokin häärii tossa nurkissa koko ajan ja suoraan sanottuna vituttaa ja kunnolla. Jep jep, kunpa tää päivä loppuisi pian.

Lisäksi mä menin erehdyksissäni lukemaan jonkun teiniangstin laihdutusblogia, joka tosiaan sai mun viimeisenkin hermon palamaan. Ehkä mä olen sitten jotenkin ruvennut aikuistumaan tässä muutaman vuoden sisällä, mutta mä en vaan jaksa kuunnella tällasta settii: " Vittu mä en välitä kenestäkään, enkä rupee ketään lohduttelemaan, ihan sama mitä muut kelaa, vittu antais aikuiset elää mun omaa elämää ja vetää kaikkee kamaa mitä haluun, angst, angst, kukaan ei tajuu mitäään!!!!"


OK
, oon itsekin ollut teini ja nuorihan mä oon vieläkin, mut toi vaan kuulostaa niin helvetin typerältä. Mistä vitusta me voidaan tietää mitä kamaa meidän mutsit ja faijat, opettajat yms auktoriteetit on vetänyt nuoruudessaan? On nekin olleet nuoria ja niillä sitä elämänkokemusta on vähän enemmän kuin jollain teinin pahasella. Elämän karut kävyt.


Eiliset syömiset meni ihan jees, kun käytiin J:n kanssa ravintolassa. Mä siis söin siellä, en muualla. Se tosin näkyi 200g painossa, koska käytiin vasta illalla syömässä, mut oon silti ihan tyytyväinen. Tänään oon menossa suoraan töistä muutamaan jumppaan.

-mandy

2 kommenttia:

  1. Syön kofeiinitabletteja vilkastuttaakseni aineenvaihduntaa, piristyäkseni ja ihan vain nappien vetämisen halusta. Enkä jotenkin usko luontaistuotteiden tehoon. Kyllä mä pelkäänkin, että jotain käy, mutta mä olen niin jäänyt koukkuun jo, etten pysty lopettamaan. Se on ikäänkuin oma vastineeni oksentamiselle.

    Kiitos kuitenkin huolenpidosta, arvostan sanojasi ♥

    Voimia sinullekin!

    VastaaPoista
  2. Ah niin tuttu fiilis mitä puhuit teinilaihdutusblogista... Kummasti nostaa vitutuskerrointa.

    Hyvää jumppaa ja tsempit päälle! :)

    VastaaPoista