tiistai 16. marraskuuta 2010

Mitäs mitäs, no ei sitten yhtään mitään.


Otsikkohan sen kertoo, mulla ei ole nyt oikeastaan mitään kirjoitettavaa, mutta postaanpahan nyt kuitenkin. Tai no onhan tässä oikeastaan yksi asia, joka mua on vaivannut aika pahasti noin viikon ajan. Eilenhän mä siis sanoin meneväni muutamalle jumppatunnille töiden jälkeen. No enpä mennyt. Mulle on tullut nimittäin tässä jonkin ajan sisällä ihan ihmeellisiä pistoksia alavatsaan- ja selkään. Eilen mulle sitten tuli taas tää kummallinen kipu, joka oikeasti tuntui lävistävän mun vatsan selkään asti. Mua sattu aivan sairaasti kävellä töistä bussipysäkille, joten olisi ollut lähes mahdotonta mennä hyppimään jonnekkin aerobic tunneille. Tosi ärsyttävää ja kuumottavaa. J ehdotti, että oltais menty päivystävälle, mutta en mä halunnut. Söin, otin pari burana 600:sta ja menin kuuden aikaan nukkumaan. Heräsin sitten seuraavan kerran vasta tänä aamuna. Siksi mulla ei siis oo mitään kerrottavaa- nukuin koko päivän.

Heräsin tänään vasta 20 vaille kahdeksan, mutta jollain ihmeen kaupalla kerkesin töihin kahdeksaksi. En kerinnyt käydä vaa`alla, mutta tuskinpa vaan tolle painollekaan on tapahtunut juurikaan mitään. Tänään joudun käymään pitkästä aikaa koululla juttelemassa opon kaa, liittyen noihin joulukuun ylppäreihin. Ahdistaa mennä sinne. Mä en tiedä mikä siinä koulussa on, mutta mä vaan inhoon sitä yli kaiken. Mutsi hössöttää koko ajan jostain ylppärijuhlista, mitkä mua ei tosiaan jaksa kiinnostaa. Mun puolesta mä voisin vaan käydä hakemassa todistuksen koulusta, laittaa lakin päähän ja se siinä. Mä en yhtään tykkää juhlista, jos ne on mun omat. Siksi varmaan en koskaan jaksa pitää mitään synttäribileitä yms. No ehkä ensi vuonna, kun täytän pyöreitä.

Jep jep, ehkä turhaakin turhempi postaus, mutta tulipahan tehtyä.

-mandy


2 kommenttia:

  1. Eipäs toi ollu turha, oli kiva kuulla sust jotain :-) ku tottunu lukee sun postauksen joka päivä :-D mut jostai maha/selkä kipu viel palaa, eikä se lähe niin mene ihmeeessä lääkäriin (vaikka ne vaan määrää siihen kipulääkkeit heti ekaks) mut silti (: ettei mitään vakavampaa.. ja sano, et oot vetäny jo kaikkea (panadolii) koska se on tulehuskipulääke, niin kokeile sitä viel :)

    VastaaPoista
  2. Älä menetä uskoos parantumiseen kiltti, kyllä täsät vielä noustaan, eikö <3

    VastaaPoista