tiistai 9. marraskuuta 2010

Control yourself, take only what you need.

No ei tarvinnut angstata enää tänä aamuna, sillä eilinen meni kuin menikin ihan hyvin. Alunperin olin menossa sinne aerobiciin, mutta se tunti oli täynnä, niin menin sitten sen sijaan kahdelle muulle tunnille. Toinen niistä oli joku sellanen ihme dynaaminen liikkumistunti, jossa kyllä sai hien pintaan ja toinen aerobinen vatsa- pakarajumppa. Voin sanoa, että ikinä ei ole mitkään tunnit tuntunut samanlailla pakaroissa kuin tuo eilinen tunti. Rupeenpa käymään jatkossa. Ainoa vaan mikä mua ärsyttää noissa isoissa kuntosaleissa on se, että jos et oo tyyliin puoltatoista tuntia aikaisemmin siellä, ne tunnit on täynnä, etkä sä pääse sinne. Kiva maksaa 70e kuussa tunneista, joille ei pääse.

Anyway, syömisetkin meni kiitettävästi ja painoa oli lähtenyt -800g. Tosin ei toi musta tunnu miltään laihtumiselta, vaan takaisin palutumiselta. No onneksi ei ainakaan näy enää vaa`assa se hirviöluku. Syömiset:

aamu:kahvi
päivä: lohisalaatti 400kcal
iltapäivä: porkkanasosekeitto 150kcal
ilta: raejuusto 180kcal
=730 kaloria


Tänään mun pitää miettii toi liikunta juttu myös uusiks, koska ollaan J:n kanssa menossa shoppailemaan. Joo no tuleehan siellä tietysti käveltyä, mutta haluisin tehdä ihan jotain konkreettistakin. Jeps, enköhän mä jotain keksi!

-mandy

2 kommenttia:

  1. Oon mä miettiny. Enemmän ku uskoiskaan. Oisin varmaan valmis menemään sinne, jos sitä joku suosittelis, mut ku monilla on asiat paljon huonommin, ni veisin vaan niitten paikan sieltä, ni en tiedä et pystyisinkö sit kuitenkaan olemaan siellä.

    Mut kiitos!

    VastaaPoista