keskiviikko 10. marraskuuta 2010

No time to think of consequences.

Nyt tuntuu, että tulee turhaakin turhempi postaus. Paino pysynyt samana ja eilinen päivä oli muutenkin niin keskinkertainen kuin olla ja voi. Urheiluosio meni ihan kivasti; sain tungettua ne maanantaina skipatut tanssiharkat eiliseksi, kävin lyhyellä kävelylenkillä (lue: suutuin J:lle ja kävelin kotiin) ja venyttelin kotona. Nyt oon ikävä kyllä niin jumissa joka paikasta, että tänään mun on varmaan pakko pitää joku lepopäivä tms. Mulla on nimittäin sellainen olo, että lihakset repeää jo pelkästä liikkumisen ajattelusta.

Se mun ja J:n shoppailureissukin vähän jäi. Ostin mä kuitenkin itselleni uuden mustan ponchon ja isänpäivälahjan + kortin. Lahjaksi lähetän sille 2 x kummelit DVD:tä. Mulla on niin paljon mielikuvitusta. Hohhoijaa! Niin ja sitten ne järkyttävät syömiset.

aamu:kahvi
päivä: ruisleipä 320kcal

välipala: battery 165kcal
iltapäivä: kanasalaatti + majoneesi 390 kcal
ilta: karjalanpiirakka 180kcal
=1057 kaloria


Mä en oikeasti ymmärrä, että mikä siinä on, kun syödessään ei tuu ajatelleeksi, että " Hei, tämähän lihottaa. Huomenna olen pullero!". Sitä vaan ajattelee, että kyllä mä tämän voin syödä, oon syönyt tänään niin vähän. Ehei, jos syö yhtään epäterveellisesti se näkyy heti vaa`alla. Esimerkiksi noista mun syömisistä; karjalanpiirakka illalla, siis miksi? Ei mulla ollut edes nälkä. Ja vaikka olisi ollutkin, niin oisinhan mä voinut syödä sen sijaan vaikkapa appelssiinin. Ja toi battery, joo olin väsynyt, mutta sen sijaan oisin voinut juoda kahvin. Tossa olisikin samantein lähtenyt 300 kaloria pois. No tänään yritän AJATELLA ,mitä syön. Koittakaapas tekin. Valitse hedelmä, älä leipää! :D

-mandy

2 kommenttia:

  1. Ei sun kommentit haittaa eikä ne oo `kaikkitietäviä` taikka loukkaavia. Musta on kiva, että kommentoit! :)

    Emmä käy missään juttelemassa eli esim. psykiatrilla.. enkä halua mennä, kun en koe sitä "normaalisti" tarpeelliseks. Toki välillä tulee olo, että tarviin apua, mutta se menee aina ohi..

    Kiitos <3 Hali*

    VastaaPoista
  2. Ei tuo oikeesti oo niin paha :) tost kanasalaatist et liho paskaakaan! Battery on kumminki nestettä joka tulee suurimmaks osaks ulos.. (toi lohduttaa mua joskus ajatella vaik se ei ehk mee ihan nii :DD) kyllä se siitä :) yksi asia mikä lohduttaa vielä on se että laihduttajatkin syövät päicässä n.1250kcl, jotta aineenvaihdunta toimii ja elimistö, joten sä oot suoriutunu ihan hyvin :) haleja!

    VastaaPoista