sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Didn't eat yesterday.

Niin mä sitten päätin. Join kyllä taas vaihteeksi illalla, joten siitä sitten tulikin muutama kalori. Paino pysyny samana, läski!

Tänään mulla on kyllä vähän suurempi ongelma. Mun on PAKKO syödä, siis ihan pakko. Ollaan menossa J:n purukoille syömään ja sitä mä en voi enää perua. Peruin sen jo viime viikonloppuna, kun riideltiin murun kaa, joten nyt ei onnistu.

Pelottaa, ahdistaa ja ennenkaikkea ärsyttää tää tuleva päivä. Miksi vitussa mun pitää syödä vaan miellyttääkseni muita? Mitä jos taas syönkin lisää kun tullaan kotiin? Mä en kestä. Mun puolesta voisin paastota koko seuraavan viikon.

Onneksi J:n äiti laittaa aina paljon höyrytettyjä kasviksia ja salaattia, että mä voi syödä sitten enemmän niitä. Kyllä mä selviän tästä päivästä.

<3mandy

3 kommenttia:

  1. Joo, paljon kasviksia vaan, niin kyllä sä selviät :) Ja otat vaan mahdollisimman tiukan linjan sit sen jälkeen kun tuutte takaisin sieltä J:n porukoilta, teet vaikka jotain aikaa vievää, niin ettet edes ehdi syödä mitään. Tiedän, se onkin helpommin sanottu kuin tehty :S

    Tsemppiä ja haleja muru! <3

    VastaaPoista
  2. Selviät. Tiukan paikan tullen selviät mistä vaan. Olet vahva, muista se!

    Voimia!

    VastaaPoista
  3. toisaalta se vain harmittaa just niin paljon, kun mm. sun tekstejä on tässä jonkin aikaa tullut luettua, niin tavallaan jää aina "koukkuun". mutta tosiaan, pakko mikä pakko olla lukematta, niin kauan kun tahtoa parantua riittää.

    ja toivon kyllä todellakin, ettei se sun osalta oo pois laskettu koko paraneminen. jokainen sen ansaitsisi, sinäkin <3

    VastaaPoista