lauantai 27. marraskuuta 2010

Syödäkö vai eikö syödä?

Welcome to my fucking fantastic world- anoreksiapeikko on palannut. Mun päähän, sydämeen, sieluun, vartaloon, muhun. Mulla on erittäin hyvä ja rauhallinen olo, haluan vaan olla yksin ja lepuuttaa mieltäni. J lähti pizzalle ja saankin olla yksin. Mun mieli lepää.

Eilen en syönyt. Olin kaupungilla kahden kaverin kanssa ja kierreltiin kauppoja, eli siis kulutettiin kaloreita. Minä tietoisesti, he eivät. Läysin itselleni kivat ylppärivaatteet ja illalla join muutaman light siiderin.

Nyt mä en vaan oikein tiedä, että mitä tekisin. Mulla on oikeasti mitä mukavin olo näin tyhjänä, mutta tiedän että jotakin pitäisi syödä vähän. Pelottaa vaan ihan sairaasti se ahdistus, joka siitä ruoasta tulee tai vaihtoehtoisesti ahmiminen. En halua kumpaakaan. Mulla olisi yksi kasvisosekeitto kaapissa ja mietin; syödäkö vai eikö syödä? En halua, että paino nousee (49,2kg). Pelkään vaakaa. Tuntuu, että se olisi jokin hirviö keskellä lattiaa. Ehkä pitäisi heittää se pois silmistä.

<3mandy

2 kommenttia:

  1. Voi pieni, koita syödä edes jotain <3 Haluat eroon anoreksiasta, etkö haluakin? Ja oot tosi laiha ja sun BMI on tosi alhanen. Jos annat sille peikolle pikkusormen, se vie koko käden. Taistele, voimia!<3

    VastaaPoista
  2. Nojoo totta :( Lähinnä tarkotinki et koita jaksaa taistella nyt <3

    VastaaPoista