torstai 11. marraskuuta 2010

häpeän.

En itseäni, vaan syömiskäyttäytymistäni. Mä en osaa syödä normaalisti. Joko syön vähän tai sitten ahmin. Eilisistä ruokailuista sanon sen verran, että muistutin lähinnä enemmän sikaa kuin ihmistä. Kalorit pyörii siinä 1500 paikkeilla, enkä mennyt edes mihinkään jumppaan.

Mä en käsitä, että kuinka tästä yhtäkkiä tuli näin helvetin vaikeaa. Jossain vaiheessahan mä olin lähes mestari laihduttamisessa. Luulisi, että nyt tää olisi huomattavasti helpomapaa. Olenhan mä pystynyt tähän aikaisemmin. En mä tällä hetkellä edes haaveile mistään 45 kilosta, olisin vaan niin onnellinen jos saisin vaakan sen 50. Miksi sitä ei osannut arvostaa silloin? Miksei oikeastaan mitään osaa arvostaa ennenkuin sen menettää? Kiittämättömyys on maailman palkka.

Tällä hetkellä mä varmaankin muistutan enemmän Johanna Tukiaista kuin itseäni. Niin meidän oma glamour malli Tuksumme, kokoa M.


Hmph.. Enpäs ihan usko, musta tuntuu, että vaatekoko on pikemminkin 44 kuin 38. Enkä kyllä usko sitäkään, että tämä naikkonen olisi raskaana. Mitäs mieltä te olette? No olkoon tässä meille hälyyttävä esimerkki siitä, mitä tapahtuu kuin tykkää ryypätä ja syödä vähän liikaa. Toimii!!!

Meillä suomalaisilla on muutenkin vähän "erikoinen" käsitys sanasta uhkea nainen, josta saa kiinni. Ei muodokas nainen ole täynnä ihraa, vaan sopivasti kaareva. Esimerkiksi Jennifer Lopez on mun mielestä uhkea nainen kauniilla tavalla. Ei tosin mikään mun thinspo, mutta kuitenkin WAU. On se vaan niin kaunis, vaikka vähän pyöreä onkin. (sanoinko mä just noin ?xD)


No mutta siinä nyt sitten olikin taas meille vähän ajattelemisen aihetta. Ensi viikkoon sitten!

-mandy

9 kommenttia:

  1. Voi mä tiiän ton tunteen voin niin samaistuu tohon!! Nimittäin mulle joku kuukaus sitte oli vaikee alottaa mikään ja mä vaan söin ja söin vaikken halunnu, koska ajattelin etten osaa enää ikin laihtuu.. sit sain siit syömisestä tarpeeks.. ja siit tuliki vastenmielist.. :) joten älä kiellä iteltäs mitään ruokaa.. vaan jos kerran menee överisti niin anna mennä ja kunnolla.. kunnes sun kehos herää.. eikä vatsakaan enään haluu mitään. kuullostaa karulta antaa mennä ihan päin helvettiä, mutta siinä herää todella.. tsemiä paljon pieni <3 kyllä se siitä :)) aivan varmasti. Mutta muista.. olet silti niin laiha. Oot silti alipainonen!

    VastaaPoista
  2. Tiedän että tuo 1500kcal voi kuulostaa paljolta, mutta ei se ole. Itse olen yrittänyt pitää nykyään kalorit suurinpiirtein siinä. Tosin tämän ahmimiskierteen vuoksi input on liian usein jopa yli kaksi kertaa tuon verran...Se on paljon.

    Ja tuolla Tuksulla kestäisi varmaan elinikä päästä samoihin mittoihin sun kanssa : D Sä olet laiha ja sopusuhtanen.

    Halaus <3

    VastaaPoista
  3. Mitää ei mun blogi ooo salanen ollu johonki puolee vuotee :o!! Et ihan yleisenä ainaki toistaseks :) mut hei kyl se siitä <3 usko vaan.

    VastaaPoista
  4. j.lo ei oo kyllä yhtään pyöreä, mistään kohtaan. Timmi ja muodokas nainen.

    VastaaPoista
  5. Kyllä se vaan niin on, että j.lo:n peppu on pyöreä.

    VastaaPoista
  6. Eiköhän perseen kuulu ollakkin muodokas ja pyöreä, eikä mikään littana kuin lätty.

    VastaaPoista
  7. Tota ööö... Nyt voi olla että sä lueskelet vähän väärää blogia sun arvoillesi tai sitten kannattaa lukea toi postaus uudestaan... Mähän nimenomaan sanoin, että Jennifer on UPEE...

    VastaaPoista
  8. vittu huhhu, jos j.lo on jonkun mielestä pyöree ni lehmät lentää !

    VastaaPoista
  9. VOI VITTU MIKÄ SIINÄ ON VAIKEA YMMÄTRTÄÄ, ETTÄ EN OO MISSÄÄ VAIHEESSA TARKOTTANU ETTÄ J:LO ON LÄSKI VAAN VITTU MUODOKAS. SAATANA TEE OMA BLOGI JA MEE YLIT SINNE KETÄ HALUAT:!!!!!!!!

    VastaaPoista