keskiviikko 8. joulukuuta 2010

I am pretty, am I?


Mulla on ollut taas yksi ajatuksien mylly mun pään sisällä. Mitenköhän tän nyt sanoisi? Tai siis kun mä en oikeasti tiedä, kuinka laiha mä haluan olla. Juteltiin eilen J:n kanssa ja se antoi mulle kunnon reality checkin puhumalla viime keväästä. Niinkuin kaikki mun lukijat ovat varmaan huomenneet, J on ehkä maailman ihanin ihminen. Se ei koskaan loukkaisi mua tahallaan. J:llä on aina ollut mielettömän kauniit tyttöystävät, minä mukaanlukien (niinhän ne kehuvat). Eilen se kuitenkin kertoi, kuinka se häpesi mua viime keväänä. Ei ehkä tietoisesti, mutta kuitenkin. Se kertoi, kuinka mä olin ensimmäistä kertaa nähnyt sen uuden työkaverin ja sen reaktio musta oli ollut; " nätti tyttöystävä, mutta liian laiha mun makuun" ja tollaisia tapauksia oli paljon.

Mun painon kohdalla se raja onkin aika pieni, että milloin mä rupean näyttämään liian anorektiselta/laihalta. Nyt mä painan 50.8kg, joka tuntuu ihan mielettömän isolta painolta, mutta en kai mä miltään lihavalta näytä. 48 kiloisena mä näytän mun mielestä parhaimmalta ja 47 kohdalla oon jo melkoisen luisen näköinen. Musta tuntuu mielettömän pahalle, että mä tietoisesti haluan näyttää luuranglta.

Päätin nyt sitten, että otan ton mun raksi/tavoitetaulukon pois tuolta reunasta. Mä en aio enää laihduttaa täyttä häkää 45 kiloiseksi, vaan laihdutan jos siltä tuntuu. Voin laittaa vaikka enemmän kuvia tms tänne.

Muutenkin mun täytyy lopettaa tollanen hullu paastoaminen yms. Mä puhuin viime viikolla niinsanotuista sh-pimahduksista, jonka mä taas kerran koin. Ilman noita mun valmistujaisia olisin todennäköisesti sille tielle jäänyt. Lihoamisen pelosta tulevaan ahdistukseen ei oikeasti auta mikään muu kuin itse syöminen. Nyt pitää vaan koittaa syödä terveellisesti, ei paastota. Mä haluan tällä hetkellä painaa 48 kiloa, mutta en laihtua siihen viikossa. Niin ja mä haluan takasin mun mini sixpackin. Miltäs kuulostaa tällanen? Tavoitteeksi mä otan tammikuun. Mä oon niin päättänyt, että nyt mä hallitsen laihdutusta, ei laihdutus mua. Siksi se pitää tehdä hitaammin. Mä en halua flipata.

Ja taas mä bongasin tällasen jutun iltalehden sivuilta. Jennifer Hudson on laihduttanut liikaa, vaikka oli luvannut lopettaa. :D


Öö, jälleen kerran, olen sanaton. Onkohan noi toimittajat itse jotain läskitanttoja, jos toi on liian laiha? Oikein suututtaa miten vitun tekopyhiä jotkut on. Onhan toi nyt sanomattakin selvää, että Jennifer on nyt ihan helvetin hyvännäköinen verrattuna tuohon ennen kuvaan, muttei kuitenkaan tosiaan mikään luiseva tai anorektinen. Kyllä laihemmat ihmiset on vaan kauniimpia, jälleen kerran todistettu.. INNER BEAUTY IS FOR FAT PEOPLE!

-mandy

7 kommenttia:

  1. Olit kaunis siinä kuvassa, jonka tänään laitoit. Poistit koko postauksen? Sinulla on samanlainen tukka kuin minulla =)

    VastaaPoista
  2. Mä meinasin laittaa sen, mutta en sitten halunnutkaan =)

    VastaaPoista
  3. http://2.bp.blogspot.com/_fA5TzXkRx1w/TP94DL9AGUI/AAAAAAAAAaQ/eqn6raKEjEE/s320/m%25C3%25A4

    Se näkyy vieläkin bloggerin lukemistossa ihan kohtuullisen kokoisena.

    VastaaPoista
  4. Inhottavaa lukea, että sisäinen kauneus on läskeille.. Pohdin blogissani tämänkin asian todenperäisyyttä, tervetuloa:

    http://againstproana.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Voi toivottavasti toi ei olu puol vahinko julkasta omaa kuvaa.. mutta että mä rakastuin sun ulkopnäköös.. vaikka siihen ei sais :D mut oot jumalattoman sulonen ja ihana (: ja niin laiheliina. Ei enempää, koska liika on jo sit liikaa :( Pidä itsestäs huolta, rakkaudel minä <3

    VastaaPoista
  6. voi että kun oot nätti!<3 näin sen kuvan pienenä, tuolla missä on uudet postaukset, mut olit ilmeisesti poistanu sen viestin. luulin ensin että olit poistanu koko blogin ja pelästyin, mutta onneksi olet vielä täällä!!:)<3

    VastaaPoista
  7. Noo ei se mitään, joku hetkellinen mielihäiriö :D

    VastaaPoista