maanantai 6. joulukuuta 2010

Ja silti onnellinen.

Ei vitsi mikä olo, oikeastaan jotenkin pelottavan onnellinen. Vaikka mä söinkin (tosin en niin paljoa kuin voisi kuvitella) kamalasti juhlahumussa, ei mulla oo yhtään läskipallero-olo. Vähän sellanen turvonnut ja pöhöttynyt, mutta ei läski.

Mä tunnen mun vartalon niin hyvin, että tiedän yleensä ilman vaakaakin paljon mä painan ja nyt tuntuu kyllä siltä, että ei se vielä ainakaan 51 kiloa ole. Tiedättekös, mulla on vaatteetkin järjestelty silleen, että mulla menee farkutkin kiloittain. On 47 kilon farkut, on 49 kilon farkut, on 51 kilon farkut jne. Saattaa kuulostaa hiukan hysteeriseltä, mutta niin mulla. :)

Oloa helpottaa erityisesti se, että töiden jälkeen pääsen URHEILEMAAN, jeiii!! En muista milloin viimeksi olisin ollut näin innoissani yhdestä jumppatunnista. Mulla on yksi päärynä mukana, jonka syön ennen treenejä ja illalla vedän jonkun salaatin nassuun.

Mulla on aina haukan silmät, kun on kyse laihdutuksesta. Kun luen lehtiä, kiinnitän aina ensiksi huomion laihdutusotsikoihin, sama pätee myös nettisivuihin. Nyt stara.fi:ssä oli otsikko, jossa oli valittu julkkiksia, jotka ovat ' liian laihoja Hollywoodiin'. Laitan nyt muutamia kuvia noista julkkiksista ja samalla mun omat analyysit niiden vartaloista. Muistakaa- nää on vaan mun mielipiteitä. ;)


Lindsney Lohan- Ei oo kyllä mun mielestä tosiaankaan liian laiha. Hyvä, hoikka vartalo. Menee thinspona just ja just.



Tara Reid- Siis tosiaankin liian laiha. Hyi helv****! Toi on niin pilannut ulkonäkönsä ties millä rasvaimuilla ja liiallisella auringonotolla/solkulla. En pidä yhtään. Harmi, oli ennen niin kaunis.



Angelina Jolie- Siis tästä naisesta ei voi yksinkertaisesti sanoa pahaa sanaa, Angelinaa on pakko rakastaa, mutta mitäs vittua tää kuva tekee sivuilla 'liian laiha Hollywoodiin'. Siis ei tosiaankaan ole, eikä muutenkaan yhtään imarteleva Jolien kropasta.


Rachel Zoe- Joo hyi. En tykkää yhtään. Nuoret on kauniita laihoina, toi on liian vanha noin laihaksi. Hyi, hyi ja vielä kerran hyi.


Paris Hilton- No toi kuva ei kyllä tosiaan käy edes thinsposta mulle. En tykkää yhtään. Sitäpaitsi toi on selvästi joku vanha kuva, koska uudemmissa kuvissa Paris on paljon laihempi.


Nicole Richie- Itse täydellisyys. Ihan ehdottomasti yksi mun lempi thinspoista. Ja niin kauniskin.
Megan Fox- Siis mitä vittua? Ensin Megan valitaan maailman seksikkäimmäksi ja yht'äkkiä nainen onkin liian laiha Hollywoodiin. Sanattomaks vetää.


Tori Spelling- Ei ole yhtään liian laiha, muttei kyllä lihavakaan.


Siinäpäs niitä olikin. Tuliko mitään mielipiteitä? Löysittekö lempparia/inhokkia?

Eipäs tässä muuta, huomenna tarkistan sitten painon pitkästä aikaa!:)

-mandy

3 kommenttia:

  1. Nicole taitaa edelleen pysyy mun ykkösenä! ;) Pistää vaan ihmettelemään miten jotain noista luokitellaan liian laihoiks, vai onko tää nyt joku mun "vääristynyt käsitys"? Siis en sano että noi läskejä ois mutta ihan terveen lihaksikkaat/pröreet jalat useimmilla ainaki oli, ne pari joilla luut kolisi oli lopulta rumia muista syistä ku panosta...

    VastaaPoista
  2. Angelina Joliesta en tykkään yhtään, inhoon sen isoja huulia :D Munkin suosikki on ollu aina Nicole Richie, sil on ihania tatuointeja <3 Muistan kun katselin 56 kilosena siitä kuvia ja halusin laihtua, halusin näyttää samalta, nyt en kyllä tahtois ehkä enää laihtua yhtään.

    VastaaPoista
  3. Nicole, ikuinen ykkönen.:) Niin upea kroppa vaikka onkin tuonut lapsen maailmaan.

    VastaaPoista