perjantai 3. joulukuuta 2010

Ihan jees...

Vaikka eilinen ei nyt mennytkään ihan niinkuin mä suunnittelin. Muru oli nimittäin päättänyt yllättää mut, kun se antoi mulle mun valmistujaislahjan. No huomennahan mä vasta valmistun, mutta se nyt ei tosiaan osaa odottaa lahjojen kanssa laisinkaan, joten se halusi, että mä avaan sen heti. Se oli ostanut mulle aivan mielettömän ihanan sormuksen, jossa on valkokultaa, kultaa ja se etuosa on täynnä sellasia pienen pieniä timantteja. Se on aivan superihana, eikä mulla oo koskaan ollut varmaankaan edes yhtä kallista vaatetta kuin se sormus maksoi.

Sitten se oli käynyt ostamassa kaupasta lohisalaattia ja ostanut mun lempparisalaattikastiketta. Mitäs siinä nyt sitten sanomaan? Syötiin ne salaatit ja päivä oli tosi kiva, kerrankin. :)

Nyt mulla on ihan kauhea stressi huomisesta; tänään pitäisi käydä koululla lakitusharjoituksissa, pankissa, keskustassa ostamassa yhdet avokkaat, kaupassa ostamassa vielä juhliin juomia jne, siivoilla ja pestä pyykkiä. No ihan hyvä, että on tekemistä- eipähän tule varmaankaan pahemmin syötyä.

Nyt mulle on muutenkin aivan sama toi paino, kunhan ei mene yli 50 kilon. On niin paljon muuta stressattavaa. Niin ja ensiviikolla on taas urheiluviikko, eli siis yritän harrastaa liikuntaa mahdollisimman paljon ja syön sitten enemmän normaalisti. En siis aio pahemmin paastota.

Odotan kyllä oikeasti niin joululomaa; silloin voi paastota kunnolla, koska ei tarvitse huolehtia mistään ja olla skarppina. ;)

-mandy

ps. Valmistuukos muuten kukaan muu huomenna vai oonko mä ainoo? :D

5 kommenttia:

  1. Onnea valmistumisen johdosta!
    oon lukenu sun blogia jo jonkun aikaan.
    Inspiroiva, ja tavallaan todella koskettava!

    VastaaPoista
  2. Onnea! ♥

    Kirjoitan sulle muuten mahd. pian, viikonloppuna en ole kotona, mutta heti sen jälkeen :)

    VastaaPoista
  3. Apua PALJON ONNEA RAKAS!<3 ja kiitos ihanista sanoista. Sait mut melkeen itkee hyvällä tavalla ;) hihi. Ihanan omaperänen kappale, ja ihanan tsemppaavat sanat. Oot yli-ihana, tiiäthän sen? Ja toi 50kg on silti lliian liian vähän nähden sun pituuteen. Mutta pidä se sen kieppeillä. Älä "sekoa" ja hullaannu laihdutukseen liikaa, sulla on mahtava poikaystävä ja niin paljon elämässä edessä <3

    VastaaPoista
  4. Oi, paljon onnea lakin johdosta :)

    VastaaPoista