maanantai 6. joulukuuta 2010

Viikonlopun jälkifiiliksiä.

Noniin, nyt on valmistujaiset takana, ja voin kertoa, että syötyä ja juotua tuli, mutta hauskaa oli. Oon ihan varmasti lihonut jonkin verran, mutta ajattelin käydä vaa'alla vasta ylihuomenna. Niinkuin mä sanoin aikaisemmin, en ota nyt mitään turhaa stressiä painosta. Laihduttaa voi aina, mutta vain ja ainoastaan kerran valmistuu. Eikö?

Sain tosi paljon kivoja lahjoja mm. 1500 euroa rahaa, koruja, juomia, kukkia jne. Mulla oli siis kahdet juhlat ja molemmat meni tosi kivasti. Tänään on vielä vapaapäivä ja huomenna taas töihin. Huomenna pääsen taas pitkästä aikaan urheilemaan, koska tänään aika menee siihen kun muutama kaveri tulee katsomaan linnanjuhlat meille.

Mä en oo pitkään aikaan laittanut mitään kuvia musta, joten laitan nyt tähän yhden yo-kuvan. ( Yritän edelleen pysyä tietysti anonyymina, mutta jos tunnistatte niin ei voi mitään.) Oon siis tollanen aika peruskokoinen , tässä kuvassa varmaankin noin 50kiloa.

Eipäs tässä muuta, nyt on lukio takana, vihdoinkin, ja uudet haasteet edessä.

-mandy

7 kommenttia:

  1. Vaikka niistä näkeekin vain osan, rakastan hiuksiasi!

    VastaaPoista
  2. Onnea paljon ja kaunis mekko <3

    VastaaPoista
  3. Onnea vielä! ♥ Ihanan laiha ja ihanat solisluut !

    VastaaPoista
  4. onnee valmistumisesta muru<3 ihana mekko ja oot niin laihakin!:) onnee!

    VastaaPoista
  5. Ihana mekko ja hiukset ja niin hoikka vartalo ja onnea valmistumisen johdosta <3

    VastaaPoista
  6. Siinähän se umn kaunis prinsessa on <3 :) onnea paljon vielä !!

    VastaaPoista