torstai 13. tammikuuta 2011

Kipeenä...

ollut koko viikon. Alkuviikosta mulla rupes ihan yht'äkkiä kuume nousemaan ja oli koko ajan ihan helvetin paha olo ja jokapuolelle sattu ihan vitusti. On ollut oikeasti niin paha olo, etten oo jaksanut edes kirjoittaa. Eilen menin kuitenkin terveyskeskukseen.

Mä en ookaan koskaan tainnut mainita, että mulle tulee virtsaputkentulehdus tosi helposti ja mulla taisi tossa kuukausi sitten olla. Mä en kuitenkaan jaksanut siitä tyhmänä lekuriin mennä (inhoon lääkäreitä) ja nyt se tulehdus oli levinny mun munuaisiin asti. Hyvä minä!! Sain kuitenkin antibiootit tohon pöpöön, joten oon taas elävien kirjoissa.

Vaakakin on alkanut taas btw. toimia, tosin en mä kyllä vaihtanut siihen mitään pattereita,mutta se luku ei enää heittele, joten uskallan ihan oman kehon tuntemuksen ja yhden numeron perusteella luottaa siihen- 50,2kg. En oo kyllä yhtään tyytyväinen, koska muutama viikko siteen se oli 48kg. Kyllähän mä tiesin ja varauduinkin siihen, että paino nousee jouluruokien ja uudenvuoden mättöjen myötä, mutta ei tohon kyllä voi millään olla tyytyväinen. Ens viikolla mun on pakko ottaa itseäni niskasta kiinni. Mä haluun sen 48:n!!

<3mandy

2 kommenttia:

  1. kui paha toi tulehus oli? kuulostaa kauheelt :o

    VastaaPoista
  2. tollanen munuaisiin asti levinnyt tulehdus on kyllä vakava :o onneksi ei käynyt huonosti <3

    VastaaPoista