maanantai 7. maaliskuuta 2011

it's a miracle.

On tää kyllä niin ihmeellistä. Viimeksi kun mä kävin bloggerissa olin niin murheen murtama, mutta heti kun sai kirjoitettua ajatuksistaan niin olo helpottui vähintäänkin puolella. Välillä kannattaa angstata ;)

Kirjoittelin viikonlopun ajan ruokapäiväkirjaa ja olin kyllä aika kauhuissani, kuinka kamalaa kakkaa mä syön:

pe: kirsikkatomaatti x 5, pizzan pala, vanukas (n. 500kCal)
la: juustohampurilainen (n.300 kCal)
su: lasagne 200g + salaatti (n. 400 kCal)

Mulla menee aika kausittain, että miten mä syön; turvaruoat ja hälläväliä ruoat. Nyt oon nähtävästi syönyt jälkinmäisen mukaa
n. Yh.

Turvaruokiin mulla kuuluu mm. tällaista: salaatit (myös lisukkeilla, esim. kala, kana), tomaatti, kurkku jne, hedelmät, raejuusto, tonnikala, kasvissosekeitot, marjakeitot, saarioisten valmiskeitot, puurot, vähäkaloriset jogurtit, ruisleipä, näkkäri, hapankorput, (kana), lämmitetyt vihannekset jne.
Ja nää ruoat on sitten ehdottoman kiellettyjä: hampparit, ranskalaiset, pizza, peruna, riisi, pasta, jäätelö,karkit, keksit, leivokset, vaalea leipä, kaikki mahdolliset ihnottavat einesruoat. Hmm, no kaikkihan noista nyt näytti olevan aika itsestään selvyyksiä, mutta kerroinpahan silti.



Nyt mulla tulee taas hieman hankaluuksia tän kirjoittelun kanssa, koska mun työkuviot on sellaset, että joudun reissaamaan ympäri suomea, mutta koitan pitää teitä parhaani mukaan ajantasalla.

<3mandy

2 kommenttia:

  1. mä ainakin haluan kuulla susta mahdollisimman usein <3 mut postaa silloonku jaksat :-) ja hei.. noi sun syömiset on aika helvetin minimaaliset.. ei oikee oo väliä onks se "ei turvaruokia" jos esim lauantaina söit yhen hampparin vaan.. :( Eikä noilla kaloreilla toooosiaaankaan liho!!! Vaan laihtuu.. :/ jaksele <3

    VastaaPoista
  2. Jooo mullekin taidettiin muutaman kerran raivostua, mut enmätiedä, se oli just semmonen et se oli pakko kysyä, tosi ahdistavaa, muistan..
    Aaaa kunpa ei liikuttais munkaa elämää D:
    Ja joo sä et tosiaan liho tommosilla syömisillä! Jaksele ihana <3

    VastaaPoista