tiistai 8. maaliskuuta 2011

Leihdutusta siellä, laihdutusta täällä, joka puolella laihdutusta.

No eilinen päivä menikin sitten kokonaan pelkän mehukeiton voimin. Ei sen puoleen olin kyllä taas niin helvetin kiireinen koko päivän, ettei mulla ollut oikein aikaakaan syödä. Kalorit ei jäänyt varmaan kun 50:neen.

Tänään mä heräsin pitkästä aikaa ajoissa tai no 15 vaille 11, mutta mulla kun on ollut tapana nukkua siihen kolmeen asti, niin toikin teki jo tiukkaa. Oon sotkenu mun unirytmit niin päin helvettiä, ettei mitään rajaa.


Meillä on
muuten nyt J: kanssa sellanen kilpailu, että kumpi saa
paremman sixpacin kesäkuuhun mennessä. No J:hän sen voittaa, mutta mulla on ainakin hyvä syy liikkua PALJON! Jotenkin musta on alkanut tuntua, että kakilla ihmisillä on joku saatanan syömishäiriö tai sitten ne on muuten vaan dieteillä, koska esim. mutsi on jollain ihmeen hyvänolon dieetillä, J:n mutsi on laihiksella, FAIJA on laihiksella/elämäntaparemontilla ja niin tietysti- facebookissahan kaikki koittaa päästä kesäkuntoon. Miks en minäkin? Ootteko te muuten huomannut tätä samaa kevätilmiötä?

Tänään mä kyllä aion syödä paremmin, vaikka ei oiskaan nälkä, koska pitää taas ravata ympäri kaupunkia kirkkain silmin!

<3mandy

9 kommenttia:

  1. Joo!
    Jotenkin jokapuolella on innokkaita laihduttajia ja Facebook täynnä "nyt kesäkuntoon"-päivityksiä...

    VastaaPoista
  2. Kyllä, varsinkin keväällä pistää silmään toi ympäristön laihduttaminen. Mun isäkin on laihiksella, mikä on musta jotenkin niin huvittavaa, kun se päivittelee mulle sen jenkkakahvoja x)

    VastaaPoista
  3. Huomattu on! Välillä meinaa mennä hermo iskään ku se ei voi juoda maitoa tai laittaa leivän päälle margariinia, ja sit se syö kumminki joka päivä jotain munkkia/pullaa ja silleen... :D

    VastaaPoista
  4. mä oon ainakin huomannu tuon laihdutusbuumin. ja yks päivä puhuttiin töissä terveellisestä laihduttamisesta..

    VastaaPoista
  5. yritän olla ottamatta mutta välillä tuntuu mahdottomalta kun joutuu koko ajan elämään kehonsa kanssa eikä oo kumminkaa siihe tyytyväinen :s onneksi poikaystävä saa välllä ajatukset muualle <:

    VastaaPoista
  6. On huomattu. Laihdutusintoilu oikein lietsoo sairastumaan syömishäiriöön. Laihduttavat vanhemmat antavat syömisestä epäterveen mallin jo lapsille, joista teineinä tulee syömishäiriöisiä. Koko helvetin yhteiskunta on laihdutusmyönteinen. Kenellä enää on terve suhde ruokaan? Eikös syömisen tulisi tuottaa iloja ja nautintoja, ja ruokailun olla ihmisiä yhteentuova asia? En voi olla nauramatta sille, kuinka moni tekee näitä kesäkuntoon-lupauksia. Yhtä jokavuotista ja yhtä tyhjänpäiväistä. Ja siinä sitten on jo hyvä alku syömishäirön puhkeamiselle.

    Ihan eri asia on sitten, noudatanko itse tätä elämänohjetta, kuinka ruoan tulisi olla nautintoasia yms. Ei, minusta on jo tullut typerä ja sairas tämän asian suhteen. Olen jo onnistunut pilaamaan itseni.

    Anteeksi avautuminen.

    VastaaPoista
  7. jep tota laihdutusta pursuu joka vitun tuutista.. sairaaaan ärsyttävää :( HEI MITEN VOIT!? OLEN HUOLISSANI <3 postaile tai vastaa mulle pian, onhan kaikki okeij? Pus. halit.

    VastaaPoista
  8. Oletpas sä pitänyt pitkään taukoa... olisi tosi kiva kuulla miten sulla menee, ja että olet ihan kunnossa.
    T: toinen, joka on huolissaan <3

    VastaaPoista
  9. Oikea meininki.
    Suorastaan ällöttää katsoa jotain siideripissiksia pömppämahoineen, jossei kylkiluut paista edes pikkaisen läpi on akka pilalla.

    VastaaPoista