lauantai 16. huhtikuuta 2011

From Mandy with Love!

Anteeksi pitkä kirjoitustauko, mutta pitkästä aikaa mä luulen olevani terveempi kuin moneen vuoteen. Mulla ei ole ollut kotona kohta kahteen kuukauteen vaakaa ja arvatkaa mitä? Mun olo on uskomaton. Oon elänyt aivan normaalia elämää; käynyt töissä,tavannut kavereita, liikkunut, syönyt herkkuja- kiteytettynä voinut hyvin.

Mä en oo oikeastaan edes halunnut käydä täällä bloggerissa, koska mä en jaksa enää mitään syömissekoiluja. Vaikka mä syön normaalisti, on paino pysynyt kuitenkin peruslukemissa. Viime viikolla mutsilla käydessä 50,5kg. Uskomatonta. MÄ OLEN LÄHESTULKOON TERVE, pitkästä aikaan.

Vaikka en kirjoittelekaan usein, ootte mun mielessä! Love you! Katsotaan jos jossain välissä uskaltaisin taas alkaa kirjoittelemaan. Jos joku haluaa kuulla musta tai on jotain sydämmellä voi mulle laittaa meiliä osoitteeseen miuuu@luukku.com

<3Mandy

5 kommenttia:

  1. Ihana kuulla et oot parantunu aika paljon, siis tosi paljon. Oot melkein terve! <3 Ite käyn vaa'al joka päivä ja sata kertaa D:: Luulen et lihoon jos en tiiä paljonko painan mut sä olit 2kk ilman etkä ollu lihonut yhtään. Mäki käyn töissä/koulussa, tapaan kavereita, liikun ja syön herkkuja, mut silti aina ana ahdistaa. Varmaan ihanan vapautunut olo sulla :) Halii <33

    VastaaPoista
  2. Ihana kuulla!! :) <3 Tsemppiä jatkoonki <3

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva kun postasit, ehdinkin olla vähän huolissani. Mut ihanaa että huoleni oli turhaa, ja sä voitkin niin paljon paremmin :)
    Nää laihdutusblogit ei tosiaan edusta mitenkään kauhean järkevää/ tervettä elämää, et ehkä ihan hyvä ottaa vähän etäisyyttä.

    Haleja <3

    VastaaPoista
  4. ihania tekstiä tälläset
    *halihali*

    VastaaPoista
  5. Vau, tätä oli ihana lukea! Tsemppiä jatkoonkin!

    VastaaPoista