keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

mandy vs. hiilarit

Vaaleaa leipää, tummaa leipää, makaroonia, perunoita, pullaa, karjalanpiirakoita, you name it, I want it! Mikä ihme mun kroppaa taas vaivaa, kun en osaa pitää näppejäni erossa kaikenmaailman leivistä. Kai mä olen vaan vältellyt ylihiilarisia ruokia viimevuodet niin tappiin asti, että nyt mun keho suorastaan ruinaa inhottavia pullamössöaterioita. Mun itsekuri on tällä hetkellä TODELLA koetuksella ja oikeastaan mun tekisi mieli tyhjentää koko jääkaappi ja jättää sinne korkeintaan minitomaatit.. ja ehkä muutama tonnikala.
Muutenkin mulla on sellanen olo, että ihan mitä tahansa mä suuhuni pistän, se muuttuu suoraan ihraksi mun ihon alle. Asiaa ei tosiaankaan auta se, että mulla ei ole vaakaa ja kuvittelen mun mahan näyttävän valtavalta ilmapallolta. Toki noi juuri alkavat menkat saattaa vaikuttaa mun mielentilaan [aina sama virsi], mutta inhottaa jokatapauksessa. Eilen yöllä en saanut edes unta ennen viittä, koska mielestäni mun keho oli täynnä nesteitä. Huomenna käyn kyllä ostamassa nesteenpoistajia ja se on varma. Jos noi löllöt tosiaan on nesteitä, niin sitenhän ne lähtee.

Typerintä tässä mun koko läski-angsti-ahdistuksessa kuitenkin on, että tänään vaa'alla käydessäni numerot oli pudonneet.

paino:50,6kg

Toihan tarkoittaa melkein kahta kiloa viime punnituksesta. Joku tässä nyt mättää ja pahasti. Pahoin pelkään, että se on mun pää!

<3Mandy

Ps. Laitoin tähän mun blogiin sen lue omalla vastuulla tms jutun, koska mun postaukset saattaa joskus olla hieman provosoivia, enkä ainakaan tietoisesti halua kuitenkaan pahoittaa kenenkään mieltä. Se siitä.

3 kommenttia:

  1. mulla on ihan sama.. en tajua vittu et mikä kausi tää on.. tekis mieli vaan syödä ja syödä.. mut sit oksetan itteeni. hihiyiyiyi saakeli!! :(

    VastaaPoista
  2. mulla tulee joskus sellasia päiviä tai päiväkausia jolloin kaikki leipä, hedelmät, leipä, puuro on hyvää ja maailman parasta, ei proteiinia hirveästi näy sillo lautasella..

    VastaaPoista
  3. hiilareita? check this out!:
    http://niggaupload.com/images/z4UGr.jpg

    VastaaPoista