maanantai 27. kesäkuuta 2011

Yön ahdistus, aamun odotus.


Tää juhannus on varmaan totaalisesti löystänyt viimeisenkin ruuvin mun päästä tai sitten mulla on vaan yksinkertaisesti unirytmit taas vaihteeksi niin sekasin, että oksat pois.

Oon koittanut kaikin keinoin saada tän olon helpottamaan; muutama benzo, muutama lasi valkkaria, vitusti tupakkaa ja päiväkirjan kirjoittelua, mutta olo ei hellitä. En sitten tiedä, että onko mulla joku kahdenkympinkriisi meneillään, mutta näin tänä yönä. Mä siis tosiaan täytin tossa jussina 20 wee. :) Kirjoittelin tossa muistikansiooni asioita ranskalaisin viivoin, miksi ahdistaa:

- Juhannussyömiset ja moraalinenkrapula
-laskuhumala ja paha olo
-aamuinen herätys, johon sattuu olemaan vielä 2 tuntia ( vielä vai vaan, sen saa kukin itse päättää)
-päättymätön jano, mistähän sekin tulee?
-koneella kirjoittaminen erittäin vaikeaa, koska J nukkuu vieressä ja pelotta, että jään kiinni
-INTERRAILMATKA, joka on siis tapahtumassa 1.7 ja mä en taas vaihteeksi tiedä, kuinka selviä ilman tätä blogia. Älkää unohtako mua! Love u so much!!<3
-tietämättömyys, vielä kun tietäisi mistä.
-ylenpalttinen dogaaminen viimeaikoina
-pyykkivuoret
-synttärit ja vanheneminen, mutta sh ei katoa. Eikö sen pitänyt olla teinien sairaus?
-yö
-5 tuntia aikaa nukkua, 4 tuntia aikaa nukkua, 3 tuntia aikaa nukkua jne.
-huominen darra ja tulevat tärket menot.

Noi kaikki on oikeastaan aika turhanpäiväisiä asioita, mutta yhdessä niistä muodostuu lähestulkoon megalomaaninen ahdistuskohtaus. Tällä hetkellä mä vaan odotan, että "saan herätä" eli siis keittää hyvällä tunnolla kahvit, enkä huolestuttaa J:tä.

Loppuun voisin vielä kirjata eiliset syömiset. Nyt on nimittäin pakko skarpata ton oksettavan juhannusmässäilyn jälkeen eli siis:

-vaniljarahka 320kCal
-pieni tonnikalapurkki 80 kCal
=400kCal

Ei kai mulla sitten muuta. Koitan keksiä seuraavaan postaukseen jotain vähän järkevämpää asiaa, muuta mulla ei oikeastaan oo.

Voikaa hyvin murut<3

<3Mandy

ps. Enää 1,5h, että saan "herätä" :)

5 kommenttia:

  1. Myöhästyneet synttärionnittelut!! :)
    mun unirytmit on kans ihan sekasin ja kohta pitäis palata töihin ja vielä aamuvuoroon..
    minne oot päin oot lähdössä interrailaamaan?

    VastaaPoista
  2. MYÖHÄSET ONNITTELUT MUSSU <3 hei millasel porukal meet reissuun :) voikun kiva! Saanks udel mihi päi meette :)) <3

    VastaaPoista
  3. Myöhästyneet onnittelut täältäkin! :)
    Ja pidä tosi hauskaa siellä interrailaamassa! Ei sua kukaan täällä unohda ;) <3

    VastaaPoista
  4. Hei! Käytkös enää ollenkaan kirjottelemassa. Miten sulla menee nykyään? <3 Mä avasin mun blogin uudestaan. Oli pakko...

    VastaaPoista