torstai 9. kesäkuuta 2011

Miksi on niin vaikeaa olla normaali?


Nyt just on taas niin sellanen olo, että tekis mieli oksentaa keuhkot pellolle. Vaikka enhän mä niin tietysti tee. Mä en vaan kestä. Heti jos mun aikataulut tai viikko-ohjelma muuttuu jollain tapaa, alkaa vitunmoinen laihdutusvimma. Mä en jaksa olla normaali. Mä en kestä kommentteja: "Sä näytätkin paljon terveemmältä, nyt sulla on muotoja". En kestä, en kestä, en kestä!!! 50 kiloa ja kaikki on kunnossa, right? Oikeastaan 52 kiloa. Mä en oo vieläkään hommannut vaakaa ja tänään toi kammottava luku pomppas mun silmien eteen. Mä en tosiaan aio painaa 52 kiloa enää päivääkään pidempään.

Pois se minusta. Pois.

<3mandy

2 kommenttia:

  1. no hei herranjestas nainen sä oot silti LAIHA JA ALIPAINOINEN! älä nyt höpsi. tiiän kyl tuon tunteen ku joku kommentoi noin.. MÄ VIHAAN SITÄ. ja ne lkuulee sen parantavan oloa. vaikka se menee just päinvastoin1! Haleja <3

    VastaaPoista
  2. Olet täsmälleen saman pituinen ja kymmenen kiloa minua kevyempi. Itken ja kuolen kateuteen...

    VastaaPoista