maanantai 13. kesäkuuta 2011

Ruokaöverit ja sitä seuraava morkkis.

Mä juttelin tossa muutama päivää sitten duunikaverin kanssa meidän ruokatottumuksista. Päiviteltiin siinä, että missähän kävisi ruokiksella syömässä, kun koko kauppakeskuksessa oli tyyliin ainoana vaihtoehtona mäkki. No sinnehän mä sitten loppujen lopuksi päädyinkin; "1 tuplajuusto ja 1 mcfeast junnu, kiitos!" Pöydässä mä voisin itkeä. Mitä mä taas teen? Tajuan syöneeni koko viikon jossain kuvottavissa pikaruokalaravintoloissa ja ruokaöverimorkkis koputtelee olkapäätä. Vatsa pömpöttää kuin mikäkin ilmapallo ja mua vituttaa.


Siinä se taas oli, mun urani suursyömärinä. Mä en pysty sanoin kuvailemaan
sitä vitutuksen määrää, joka muodostaa viikkojen mussutuksesta. Ihan kuin sitä yhtäkkiä havahtuisi jostain kamahuuruista miettien mitäs sitä tuli taas tehtyä. Ja se ei lähde muuten millään muulla kuin paastoamalla. Mä en oo oikeestaan koskaan tajunnut, että miksi jotkut vaikka viiltelee ja rankaisee siten itseään. Paras tapa tollaseen on tottakai olla syömättä, päivä taikka kaksi. Ei ne kilot viiltelemällä katoa.

Eilisen syömättömyyden jälkeen olikin aamulla paljon mukavampi katsoa peilistä hieman litteämpää vatsaa. Ja nyt on taas helpompi syödä terveellisesti. Tänään aionkin taas palata rakkaan ruokapäiväkirjan pariin muutaman kuukauden tauon jälkeen.

<3Mandy




4 kommenttia:

  1. Niin harmi, että ajaudut tähän takasin... :( Ja kuitenki ymmärrän niin hyvin että minkä takia. Pärjäile jooko äläkä näännytä ittees hengiltä, koska oot laihassa kunnossa jo valmiiksi!<3

    VastaaPoista
  2. toi on kyllä niin totta, vähän vaikee syödä terveellisesti ja laihtua jos ainut vaihtoehto on mäkki :( ei siellä olis kauppaa mistä sais ostettua vaikka jonkun salaatin ja tuoreen sämpylän, olis ainaki vähän parempaa ku kunnon roskaruoka :)
    tsemppiä <3

    -fattie

    http://www.empeach.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Voihan siellä mäkissäkin ottaa salaatin... tai sit tuoda omat eväät duuniin tai jotain.
    Ja paastoaminen on kyllä erittäin tehokasta, olen siinä itse vaan tosi huono. Mun on niin paljon helpompi mennä vaikka ihan vaan muutamalla sadalla, kuin oikeasti ei yhtään millään. Meidän kotona kun nää mun syömiset on aina suurennuslasin alla -.-'

    Kiva kuulla susta taas :) <3

    VastaaPoista
  4. Ota jotain omaa ruokaa messii duuniin? Ite teen näin vaikka kaikki aina ihmetteleekin mun käytöstä mut fok them, me eats healthy <3

    VastaaPoista